Contest My BFF by AneyzSams

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan. 


Okeh, arini aku di tag oleh CIK DOKISTORY lagi.. Terima kasey kat Cik Doki sebab tak jemu2 menge'tag' aku.. Jom kite godeh-godeh contest ni.. 
Hmm, syarat-syaratnye ofkoz la kene jadi follower ANEYZSAMSUDIN.
Pastu carik la 3 keping gambar best fren forever @ bff, tempekkan kat belog cantik korang tu.

Meh tengok gambar bff aku:




Ade lagi sebenarnye, tapi tak de plak gambar kamu dalam pc ni.. Jangan kecik ati ye. Kamu tetap kawan baik saya.. Antaranya, Zaliha Abdul Rahman, Lina Suhani Mokhtardin, Fatin Liyana Said, Fadhilah Nor Japar, Siti Norazariah Md Nor, Norbaiyah Pilus, Mardziah Hassan, Norhatiku Abu Bakar, Nurul Hanim Sulaiman.. Aaaaaaa... Yang tertinggal tu jangan marah yerk..

Nak tag kawan-kawan :




3 Comments

ABS :) said…
Aww , Cantikk :)

p/s : Thanks Join . GoodLuck Dear :)

Lot of love - AneyzSams ♥♥ .
Miss Kisi said…
nama aku ada. terharu nya. :">
Miss Kisi said…
nama aku ada, terharunya :">