2 Mac 2012

:: Segmen : Aku Ada Blog ::

Assalamualaikum w.b.t

Entry pertama bulan March 2012.. Awal-awal bulan lagi da join segmen.
Seronok pe join segmen ni. Boleh tambah kengkawan. Boleh kongsi pengalaman. Boleh tau gosip-gosip semasa.. Haa.... Semuanyelah boleh..

Okeh, berbalik pada segmen yang aku nak join ni..
Senang jek..

Firstly, tempekkan banner segmen macam kat bawah ni.

 

Pastuh jawab soklan kat bawah ni:

a. Nama samaran korang sebagai blogger.
     - julia / sukagelak


b. Nama blog korang.
     - suka gelak


c. Url blog korang.
     - http://juliajamaludin.blogspot.com/


d. Usia blog korang.
     - 5 bulan :)


Senang kan??
Sesape yang nak join klik kat banner tuh ye..

10 ulasan:

  1. Terima kasih sebab sudi join segmen saya.

    Mari ramai2 join segmen saya ni!!

    http://rossmerahjingga.blogspot.com/2012/01/segmen-aku-ada-blog.html

    BalasPadam
  2. salam kenal...

    dtg dr segmen yg sama...blogwalk sini ya

    BalasPadam
  3. hi dari segmen yang sama.
    jemput singgah blog pka ye.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    terima kasih! :)

    BalasPadam
  4. Salam blogger....singgah dr segmen yang sama..manfaatkan blog utk kebaikan bersama...follow sini juga

    melawat blog fendy...salam perkenalan...

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/03/segmenaku-ada-blog.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal...

      dr segmen cikross jgk...BW sini yer

      Padam
  5. dari segmen yg sama... sudah follow..
    sudi2 la ke blog saya... blog kita sebaya... hihihi

    http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    ^_^ happy blogging....

    BalasPadam
  6. singgah sini..
    daripada contest yg sama..

    done follow ..

    http://hayatirosdi.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    kunjung saya pulak~

    BalasPadam
  7. hello !
    datang dr segmen yg sama . salam kenal :)

    BalasPadam
  8. salam kenal
    singgah dari segmen yg sama...follow awak..


    http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    BalasPadam
  9. Hai! Datang dari segmen sama. Salam kenal...
    suka gelak jugak..hehe

    --> Blog Rilek-Rilek <--

    BalasPadam