2 March 2012

:: Segmen : Aku Ada Blog ::

Assalamualaikum w.b.t

Entry pertama bulan March 2012.. Awal-awal bulan lagi da join segmen.
Seronok pe join segmen ni. Boleh tambah kengkawan. Boleh kongsi pengalaman. Boleh tau gosip-gosip semasa.. Haa.... Semuanyelah boleh..

Okeh, berbalik pada segmen yang aku nak join ni..
Senang jek..

Firstly, tempekkan banner segmen macam kat bawah ni.

 

Pastuh jawab soklan kat bawah ni:

a. Nama samaran korang sebagai blogger.
     - julia / sukagelak


b. Nama blog korang.
     - suka gelak


c. Url blog korang.
     - http://juliajamaludin.blogspot.com/


d. Usia blog korang.
     - 5 bulan :)


Senang kan??
Sesape yang nak join klik kat banner tuh ye..

Previous Post
Next Post

post written by:

10 comments:

  1. Terima kasih sebab sudi join segmen saya.

    Mari ramai2 join segmen saya ni!!

    http://rossmerahjingga.blogspot.com/2012/01/segmen-aku-ada-blog.html

    ReplyDelete
  2. salam kenal...

    dtg dr segmen yg sama...blogwalk sini ya

    ReplyDelete
  3. hi dari segmen yang sama.
    jemput singgah blog pka ye.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    terima kasih! :)

    ReplyDelete
  4. Salam blogger....singgah dr segmen yang sama..manfaatkan blog utk kebaikan bersama...follow sini juga

    melawat blog fendy...salam perkenalan...

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/03/segmenaku-ada-blog.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal...

      dr segmen cikross jgk...BW sini yer

      Delete
  5. dari segmen yg sama... sudah follow..
    sudi2 la ke blog saya... blog kita sebaya... hihihi

    http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    ^_^ happy blogging....

    ReplyDelete
  6. singgah sini..
    daripada contest yg sama..

    done follow ..

    http://hayatirosdi.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    kunjung saya pulak~

    ReplyDelete
  7. hello !
    datang dr segmen yg sama . salam kenal :)

    ReplyDelete
  8. salam kenal
    singgah dari segmen yg sama...follow awak..


    http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

    ReplyDelete
  9. Hai! Datang dari segmen sama. Salam kenal...
    suka gelak jugak..hehe

    --> Blog Rilek-Rilek <--

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.