5 July 2012

Notis : Gangguan bekalan air

Picture source : The Star 04/07/2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Harini SukaGelak nak kongsi info sikit pasal gangguan bekalan air.
Kepada mereka-mereka yang ade dekat kawasan tersebut sila alert ye :)

SukaGelak ni sebenarnye baru settlekan bil2 yang tertunggak dekat management rumah.
Dah kene warning sebenarnya. Kalau tak settlekan semua, diorang nak tutup air.
Ouch.. Busuk la SukaGelak kalau tak dapat mandi nanti.
Sebenarnye tuan rumah yang tak bayar2 lagi bil2 tu.
Tak pasal2 pulak penyewa yang kene tanggung akibatnye.
So, nak menyelamat diri, SukaGelak terus call tuan rumah suruh settlekan jugak.
Mintak ampun ye tuan rumah kene datang tergesa-gesa.
(Hati kecilku berkata : Sape suruh nko tak bayar bil????)

Okeh, tu jek buat masa ni.
Buhbye.
Wassalam
Previous Post
Next Post

post written by:

1 comment:

  1. sy pun pernah camtu..kena cal cz dah sampai notis pemotongan 24jam.. xpsl2 kan.. kita byr sewa elok2 je tp dia yg xbyr maintance umah.. huhu

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.