8 October 2012

Dugaan 07/10/2012

Assalamualaikum semua..

Semalam adalah malang SukaGelak.. Huhu..

Nak balik KL malam tadi sebelum masuk tol baru perasan kad parking opis xde kat tempat yang sepatutnye.
Puas dah selongkar laci bawah radio, belakang radio, bawah karpet kete sume xde..
Terpaksalah teruskan perjalanan dengan fikiran kusut..

Lepas tu SukaGelak eksiden..

Serius tadi menggigil teruk.
Tak pernah lagi eksiden macam tu.
Kene langgar depan belakang.
Tak sempat nak brek pun.
Langgar je kete depan..
Dan inilah hasilnya.....


Sedih betul..
Yang ini pulak kene langgar dari belakang.


Masing-masing tak sempat nak brek.
Hentam je lah.
Benda dah nak jadi.

Ini bahagian SukaGelak.
Jadi, SukaGelak terima dengan redha.
Tapi ade sikit fobia. Kuat betul kete belakang tu hentam kete SukaGelak.
Rase macam terbang semangat dalam badan ni.
Syukur alhamdulillah, tak de ape-ape kecederaan pun.

Wassalam......
Previous Post
Next Post

post written by:

17 comments:

  1. benda nak jad apepun tabahkan hati k. ada hikmah ni

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah kamu tak ape-ape!

    ReplyDelete
  3. fuh... fobia... fobia
    okla asal tuan selamat, kereta boleh dibaiki
    *memang pernah nampak eksiden macam tu depan mata. sekali 4-5 buah keta terlibat

    ReplyDelete
  4. nasib baik xde kecederaan..kereta leh diperbaiki..

    ReplyDelete
  5. Syukurlah SukaGelak tak apa2...
    Takpa kereta tu...Yang penting selamat kan...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum suka gelak...yer la benda dah nak jadi nak buat macam manakan redha jer la...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumsalam.. terima dengan hati terbuka.
      percaya setiap kejadian pasti ade hikmah :)

      Delete
  7. salam kenal :-)

    alhamdulilah..yang penting awak takde ape²..barang boleh diganti tapi bukan nyawa..hati² di atas jalan raya ye

    ReplyDelete
  8. nasib baik takde kecederaan yg serius...
    takpa sukagelak... ujian tu.....
    kena lebih berhati2 lagi lepas nie.....

    ReplyDelete
  9. dgaan mcm ni mmng kita xkan terlepas..bfore ni pun pnh eksident jgk..ngn pkcik tua..nasib baik pkcik tu xde pape coz dia naik moto..tp nangis jgk sebab terkejut..hehe

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.