26 November 2012

Migrain sampai muntah...!

Assalamualaikum..

Dear bloggers, 
Lamanya tak hapdet blog.
SukaGelak sibuk sangat minggu lepas.
Minggu ni pulak ade kursus kat Pulau Pangkor.
Weeehuuuuu... Seronoknya..
Berkursus sambil snorkling.
Katenye riadah waktu petang. Kire ok la tu kan sebab SukaGelak tak penah snorkle.
Tu yang eksaited giler tak sabar nak pegi ni..
Korang-korang-korang jangan jeles hokey :)

Itu cerita minggu ni.
Minggu lepas punya cerita pulak, ade persidangan pegawai dekat UKM Bangi.
SukaGelak jadik urusetia jek.
Tolong bahagian latihan agih bilik dekat peserta.

Hari Jumaat dah start sukan Jabatan. 
Lawan antara Suruhanjaya Koperasi Malaysia seluruh Malaysia.
SukaGelak main bola tampar.
Dah lama giler tak main.
Nasib baik lepas final baru migrain datang menyerang.
Migrain sampai muntah.
Cuaca sangat terik pada hari tersebut.

Dan nasib baik jugak la team SukaGelak menang..
YEAYYYYY....... :) (lompat-lompat-lompat)
Dapat medal. Tambah lagi koleksi medal dekat opis..
Saje gantung banyak-banyak bagi kengkawan opis jeles.
Muehehehehe.....


Nah gambar medal. Saja nak bagi korang jeles.
Eh eh.. Tak jeles ke..?
Ok fine. (Nyorok bawah meja)

Gambar malam penutup tak dapat lagi.
Nanti SukaGelak buat entri lain la yek.
In Shaa Allah :)

Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

2 comments:

  1. tahniah!!

    yg bestnye pi kursus kat tempat² macam nie boleh beriadah jugak..sambil menyelam minum air katanye ehehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..betul tu..sambil menyelam minum air :)

      Delete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.