Kasih Juju: November 2012

November 26, 2012

Migrain sampai muntah...!

Assalamualaikum..

Dear bloggers, 
Lamanya tak hapdet blog.
SukaGelak sibuk sangat minggu lepas.
Minggu ni pulak ade kursus kat Pulau Pangkor.
Weeehuuuuu... Seronoknya..
Berkursus sambil snorkling.
Katenye riadah waktu petang. Kire ok la tu kan sebab SukaGelak tak penah snorkle.
Tu yang eksaited giler tak sabar nak pegi ni..
Korang-korang-korang jangan jeles hokey :)

Itu cerita minggu ni.
Minggu lepas punya cerita pulak, ade persidangan pegawai dekat UKM Bangi.
SukaGelak jadik urusetia jek.
Tolong bahagian latihan agih bilik dekat peserta.

Hari Jumaat dah start sukan Jabatan. 
Lawan antara Suruhanjaya Koperasi Malaysia seluruh Malaysia.
SukaGelak main bola tampar.
Dah lama giler tak main.
Nasib baik lepas final baru migrain datang menyerang.
Migrain sampai muntah.
Cuaca sangat terik pada hari tersebut.

Dan nasib baik jugak la team SukaGelak menang..
YEAYYYYY....... :) (lompat-lompat-lompat)
Dapat medal. Tambah lagi koleksi medal dekat opis..
Saje gantung banyak-banyak bagi kengkawan opis jeles.
Muehehehehe.....


Nah gambar medal. Saja nak bagi korang jeles.
Eh eh.. Tak jeles ke..?
Ok fine. (Nyorok bawah meja)

Gambar malam penutup tak dapat lagi.
Nanti SukaGelak buat entri lain la yek.
In Shaa Allah :)

Wassalam.

babab.net

Lilypie Second Birthday tickers Blogged.my

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign