30 May 2013


Terjumpa gambar ni kat facebook.
Lepas tu teringat pulak semalam ade kawan tegur SukaGelak makan banyak.
Nak tau SukaGelak jawab ape?
"Masa tengah sihat ni lah kita dapat makan sedap-sedap. Nanti dah sakit mesti tak dapat merasa semua yang sedap-sedap tu."

Ekceli kakak tu saja berseloroh dengan SukaGelak, jadi SukaGelak pun berselorah balik dengan die. Kengkawan kat luar sana, bukan tak boleh makan yang sedap-sedap. Tapi kebiasaannye makanan yang sesedap tu mengandungi kadar lemak yang tinggi.
Contohnya : French Fries, Burger, Ayam Goreng.
Terpulanglah pada kita nak makan ape pun. Tapi biarlah berpada-pada. 
Makan burger tu tak salah. Yang salahnya bila kite makan hari-hari.

Kesimpulannya, behave while you eat. Enjoy..
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

4 comments:

  1. he he he... eat whatever you want selagi berselera...but watch out the calories and also side effect of consuming the food....

    ReplyDelete
  2. seronok makan2 ni,bile tgh stress

    ReplyDelete
  3. done follow sini lama dh..

    dari segmen :
    http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/06/3rd-annivesary-ga-blog-by-emas-putih.html

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.