Eat Whatever You Want! - Kasih Juju

30 Mei 2013

Eat Whatever You Want!


Terjumpa gambar ni kat facebook.
Lepas tu teringat pulak semalam ade kawan tegur SukaGelak makan banyak.
Nak tau SukaGelak jawab ape?
"Masa tengah sihat ni lah kita dapat makan sedap-sedap. Nanti dah sakit mesti tak dapat merasa semua yang sedap-sedap tu."

Ekceli kakak tu saja berseloroh dengan SukaGelak, jadi SukaGelak pun berselorah balik dengan die. Kengkawan kat luar sana, bukan tak boleh makan yang sedap-sedap. Tapi kebiasaannye makanan yang sesedap tu mengandungi kadar lemak yang tinggi.
Contohnya : French Fries, Burger, Ayam Goreng.
Terpulanglah pada kita nak makan ape pun. Tapi biarlah berpada-pada. 
Makan burger tu tak salah. Yang salahnya bila kite makan hari-hari.

Kesimpulannya, behave while you eat. Enjoy..
Wassalam.

4 ulasan:

  1. he he he... eat whatever you want selagi berselera...but watch out the calories and also side effect of consuming the food....

    BalasPadam
  2. seronok makan2 ni,bile tgh stress

    BalasPadam
  3. done follow sini lama dh..

    dari segmen :
    http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/06/3rd-annivesary-ga-blog-by-emas-putih.html

    BalasPadam