20 September 2013

Cara mengelakkan mata berair semasa mengupas bawang

Klik gambar untuk lebih jelas.
Oooooo... Baru tau. Nak try la nanti. 
Kalau berjaya kena letak stok chewing gum banyak-banyak kat dapur.
(Ceh, macam masak hari-hari je kan)

Terjumpa artikel ni dekat sokkaba Berita Harian harini.
Biasanya JOHARA akan baca fakta ni pagi-pagi. Tapi ade si budak Tegar jadi tetamu kat ERA.
Riang sungguh si budak itu.

Selamat mencuba.
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

5 comments:

  1. first time dengar..tapi depends kepada bawang tue jugak...saya dah lama jugak la tak mengalir air mata bile kupas bawang heheee

    ReplyDelete
  2. @♥ Wina ♥ yup, depends on bawang tu jugak. tapi bila terkena yang pedih betul tu yang rase macam xmo kupas bawang da.hehe

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.