20 September 2013

Cara mengelakkan mata berair semasa mengupas bawang

Klik gambar untuk lebih jelas.
Oooooo... Baru tau. Nak try la nanti. 
Kalau berjaya kena letak stok chewing gum banyak-banyak kat dapur.
(Ceh, macam masak hari-hari je kan)

Terjumpa artikel ni dekat sokkaba Berita Harian harini.
Biasanya JOHARA akan baca fakta ni pagi-pagi. Tapi ade si budak Tegar jadi tetamu kat ERA.
Riang sungguh si budak itu.

Selamat mencuba.
Wassalam.

5 ulasan:

  1. first time dengar..tapi depends kepada bawang tue jugak...saya dah lama jugak la tak mengalir air mata bile kupas bawang heheee

    BalasPadam
  2. @♥ Wina ♥ yup, depends on bawang tu jugak. tapi bila terkena yang pedih betul tu yang rase macam xmo kupas bawang da.hehe

    BalasPadam