Dari Kerinchi ke Bukit Serdang, Sekarang? - Kasih Juju

28 Oktober 2013

Dari Kerinchi ke Bukit Serdang, Sekarang?

Harini lemau je nak buat kerja. Penat mengemas rumah tak habis lagi ni. Ade banyak lagi barang nak kene kemas dekat rumah tu. Penat, penat, penat. 

SukaGelak baru pindah rumah hari Sabtu haritu. Nasib baik encik suami dan family SukaGelak datang menolong. Sangat terharu. Dari Johor datang nak tolong kami angkat barang. Siap belanja sewa lori lagi tu. Lebiu oll deep-deeplah. Tak kira lagi barang-barang remeh yang tak de. Getah paip lah, penyapu lah, mop lah. Taim-taim ni la mop tu nak patah. Dah sampai taim die agaknya.

Kalau ikutkan hati, harini nak cuti, tapi memandangkan cuti tahun tinggal se dua ketul jek, kenselllll. Sambung ngemas lepas balik kerja pulak.

Sumber gambar : Encik Google-licious :)

9 ulasan:

  1. meh ambik cuti cik nor ada 18hr lagi..aha

    BalasPadam
  2. pindah rumah ni memang memenatkan julia... hu hu hu...teringat pula masa mula2 pindah rumah dulu...

    BalasPadam
  3. kalau pindah bilik hostel pun da penat...inikan pindah rumah,huhu...sian sis penat...moga dipermudahkan segala urusan..

    BalasPadam
  4. Tak lemas ke kucing tu dalam makanan dia? Hehe..

    BalasPadam