Latest

9 October 2013

Novel Suamiku Encik Perfect 10! dan Suami Aku Ustaz

Amboi.. Sejak dah kawin ni novel pun nak ade tajuk 'suami' ye.
Sebenarnya haritu SukaGelak merayau kat blog admya. Mencari info novel apa yang nak di filem atau di dramakan. Kemain semangat lagikan mencari info. Dan SukaGelak dapat info pasal 2 buah novel ni.
Suami aku ustaz tu akan di filemkan. Sedang dalam penggambaran kot. Heroinnya si cantik jelita Nora Danish, dan Heronya pula jeng jeng jeng..... Adi Putra. Wajib tengok ni.

Novel Suamiku Encik Perfect 10! pulak akan di dramakan. Heronya Aaron Aziz dan heroinnya Lisa Surihani. Yang ni pun wajib tengok.

Dan SukaGelak pun dengan lajunya beli novel ni. Beli online je. Tak boleh lama-lama dekat kedai buku. Nanti bukan-bukan dibelinya. Beli dekat http://www.karyaseni.my/. Jimat masa, jimat minyak, jimat tenaga.

Kalau korang nak tau apa lagi novel yang bakal di dramakan boleh klik kat link ni 

Terima kasih sebab sudi baca :)
Wassalam.

8 comments:

Afiqah Adzan said...

Dua-dua novel dah baca dah . Serious best :)

julia jamaludin said...

@Afiqah Adzan ni yang tak sabar nak baca ni :)

Nurul Ashikin said...

semuanya bermula dengan perkataan suami ku --
^___^

Nurulhuda Abu Hassan said...

waaahhh ! skrg mmg trend drama dan filem ikut novel. but sangat comel :)

julia jamaludin said...

@Nurul Ashikin dah beli baru perasan :)

julia jamaludin said...

@Nurulhuda Abu Hassan pelakon pon comel :)

Ann Ishak said...

suami aku ustaz dah ada, tinggal nak cari suamiky encik perfect 10 pulak :)

julia jamaludin said...

@Ann Ishak cari jangan tak cari tau :)