9 October 2013

Novel Suamiku Encik Perfect 10! dan Suami Aku Ustaz

Amboi.. Sejak dah kawin ni novel pun nak ade tajuk 'suami' ye.
Sebenarnya haritu SukaGelak merayau kat blog admya. Mencari info novel apa yang nak di filem atau di dramakan. Kemain semangat lagikan mencari info. Dan SukaGelak dapat info pasal 2 buah novel ni.
Suami aku ustaz tu akan di filemkan. Sedang dalam penggambaran kot. Heroinnya si cantik jelita Nora Danish, dan Heronya pula jeng jeng jeng..... Adi Putra. Wajib tengok ni.

Novel Suamiku Encik Perfect 10! pulak akan di dramakan. Heronya Aaron Aziz dan heroinnya Lisa Surihani. Yang ni pun wajib tengok.

Dan SukaGelak pun dengan lajunya beli novel ni. Beli online je. Tak boleh lama-lama dekat kedai buku. Nanti bukan-bukan dibelinya. Beli dekat http://www.karyaseni.my/. Jimat masa, jimat minyak, jimat tenaga.

Kalau korang nak tau apa lagi novel yang bakal di dramakan boleh klik kat link ni 

Terima kasih sebab sudi baca :)
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

8 comments:

  1. Dua-dua novel dah baca dah . Serious best :)

    ReplyDelete
  2. semuanya bermula dengan perkataan suami ku --
    ^___^

    ReplyDelete
  3. waaahhh ! skrg mmg trend drama dan filem ikut novel. but sangat comel :)

    ReplyDelete
  4. suami aku ustaz dah ada, tinggal nak cari suamiky encik perfect 10 pulak :)

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.