Zara Zya Punya Pasal. - Kasih Juju

1 Oktober 2013

Zara Zya Punya Pasal.

Klik gambar untuk lebih jelas.
Sebenarnya SukaGelak rasa malu sikit nak wat entry pasal pageview ni. Sebab daily pageview SukaGelak cuma ratus je. Tak macam korang punya ribu-ribu. Huhu..
Tapi tak kira. Nak buat juga entri pasal pageview. Hehe..

Terkejut tengok page stats pagi tadi. Kemain ramai lagi yang singgah kat blog SukaGelak ni. Alhamdulillah.
Bila selidik, rupanya dekat entry Siapa Zara Zya Ni? 
Ramai rupanya nak kenal dengan Zara Zya ni ye. Tu je info yang SukaGelak dapat kongsi. Harap dapat merungkai segala pertanyaan yang bermain di ruang fikiran anda :)

Lastly, terima kasih daun keladi, lain kali singgahlah lagi :)
Wassalam.



8 ulasan: