1 October 2013

Zara Zya Punya Pasal.

Klik gambar untuk lebih jelas.
Sebenarnya SukaGelak rasa malu sikit nak wat entry pasal pageview ni. Sebab daily pageview SukaGelak cuma ratus je. Tak macam korang punya ribu-ribu. Huhu..
Tapi tak kira. Nak buat juga entri pasal pageview. Hehe..

Terkejut tengok page stats pagi tadi. Kemain ramai lagi yang singgah kat blog SukaGelak ni. Alhamdulillah.
Bila selidik, rupanya dekat entry Siapa Zara Zya Ni? 
Ramai rupanya nak kenal dengan Zara Zya ni ye. Tu je info yang SukaGelak dapat kongsi. Harap dapat merungkai segala pertanyaan yang bermain di ruang fikiran anda :)

Lastly, terima kasih daun keladi, lain kali singgahlah lagi :)
Wassalam.



Previous Post
Next Post

post written by:

8 comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.