Parodi Macam Cantik Je, Macam Comel Je Versi Nasyid

Video ni kawan SukaGelak share dekat ofis.
So, SukaGelak nak share pulak dengan kawan-kawan blog.
Daripada tengok parodi yang bukan-bukan tu boleh jugak berzikir dengan bro ni.


Big clap untuk bro Ariff Muazzin Abdul Rahman (AMAR).

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

6 Comments

msredcheesecake said…
kat sek anak akk pun diorg buat nasyid benda ni...
versi yang ni lebih baik kan julia... hari tu pun dah dengar juga... hik hik hik...
acik idah said…
Makanan rohani... :D