Latest

6 January 2014

Mengantuk Macam Nak Tergolek Pula.

Assalamualaikum semua.

Ntah kenapalah mata ni layu sesangat. Rasanya kalau letak kepala atas meja ni confirm pengsan. Tapi kalau nak cuba merasa jantung terkeluar masa kena sergah dengan Datuk Pengerusi silalah cuba. Haish.. Buruk perangai betullah.
Sumber gambar : google.com
Nak kata makan banyak sangat, rasenye macam biasa je. Cuma tetiba tertambah sandwich tuna. Hehe, kira makan banyak jugaklah tu kan. Ade je alasan nak kona-kona.

Sebenarnya SukaGelak memang kerap rasa laparlah sekarang. Nak tau ke sebab ape? Ha.. Nilah sebabnya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Line tu terang betul kan
Ha.. Inilah puncanya. Alhamdulillah. Masa tau ni rasa nak lompat guling-guling. Nasib baik husband tegur. Kalau tak ntah kemana ntah dah sampai berguling-guling. 

Setelah 8 bulan mendirikan rumahtangga, dan hasil kerja keras masa musim hujan, inilah hasilnya. Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah. Minggu ni dah 7 minggu. Perut pun masih tak nampak lagi. Tapi dah mula mabuk. Huhuhu.

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

18 comments:

Sue-Rya Qistina said...

tahniah!!! syukur alhamdulillah..biasalah tu di awal2 trimester, mmg ngantok letih lemah malas tu semua kawan baik..insyaAllah akan beransur pulih..hehehe..take care k..

julia jamaludin said...

@Sue-Rya Qistina terima kasih banyak2 :)

Zara Nurhaidah said...

wah.. alhamdulilah . thniah awak.. zara dan suami masih brusaha lg.. dah masuk 2 tahun kawen.. huhu.. blom rezeki nmpk ny. "usaha keras waktu ujan" ek ?? hahaha.. sense of humor kat sna.. ^.~

Liza Licha said...

wahh.. tahniah ye :) semoga baby sihat.

Ainim Suju said...

Tahniah ya awak

sYiRa LoKMaN said...

tahniah yeee :)

julia jamaludin said...

@Zara Nurhaidah hehehe..tak pe sis, boleh cuba lagi :)

julia jamaludin said...

@Liza Licha terima kasih :)

julia jamaludin said...

@Ainim Suju terima kasih :)

julia jamaludin said...

@sYiRa LoKMaN terima kasih :)

Nurfaezah Abdullah said...

tahniahh sis :)

julia jamaludin said...

@Nurfaezah Abdullah terima kasih :)

msredcheesecake said...

tahniah... heheee.. sy suka tengok preggers ni...

julia jamaludin said...

@msredcheesecake terima kasih :)

Azhafizah Md Nor said...

alhamdulillah..ade maknanya tu kan mengantok dan lapar tu..take care ye :)

julia jamaludin said...

@Azhafizah Md Nor terima kasih :)

Phoebe said...

Congrats on your coming bundle of joy. Tidak sia2 kerja keras masa musim hujan. Hehe..

julia jamaludin said...

@Phoebe hehe..terima kasih :)