6 January 2014

Mengantuk Macam Nak Tergolek Pula.

Assalamualaikum semua.

Ntah kenapalah mata ni layu sesangat. Rasanya kalau letak kepala atas meja ni confirm pengsan. Tapi kalau nak cuba merasa jantung terkeluar masa kena sergah dengan Datuk Pengerusi silalah cuba. Haish.. Buruk perangai betullah.
Sumber gambar : google.com
Nak kata makan banyak sangat, rasenye macam biasa je. Cuma tetiba tertambah sandwich tuna. Hehe, kira makan banyak jugaklah tu kan. Ade je alasan nak kona-kona.

Sebenarnya SukaGelak memang kerap rasa laparlah sekarang. Nak tau ke sebab ape? Ha.. Nilah sebabnya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Line tu terang betul kan
Ha.. Inilah puncanya. Alhamdulillah. Masa tau ni rasa nak lompat guling-guling. Nasib baik husband tegur. Kalau tak ntah kemana ntah dah sampai berguling-guling. 

Setelah 8 bulan mendirikan rumahtangga, dan hasil kerja keras masa musim hujan, inilah hasilnya. Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah. Minggu ni dah 7 minggu. Perut pun masih tak nampak lagi. Tapi dah mula mabuk. Huhuhu.

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

18 comments:

  1. tahniah!!! syukur alhamdulillah..biasalah tu di awal2 trimester, mmg ngantok letih lemah malas tu semua kawan baik..insyaAllah akan beransur pulih..hehehe..take care k..

    ReplyDelete
  2. wah.. alhamdulilah . thniah awak.. zara dan suami masih brusaha lg.. dah masuk 2 tahun kawen.. huhu.. blom rezeki nmpk ny. "usaha keras waktu ujan" ek ?? hahaha.. sense of humor kat sna.. ^.~

    ReplyDelete
  3. wahh.. tahniah ye :) semoga baby sihat.

    ReplyDelete
  4. @Zara Nurhaidah hehehe..tak pe sis, boleh cuba lagi :)

    ReplyDelete
  5. tahniah... heheee.. sy suka tengok preggers ni...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..ade maknanya tu kan mengantok dan lapar tu..take care ye :)

    ReplyDelete
  7. Congrats on your coming bundle of joy. Tidak sia2 kerja keras masa musim hujan. Hehe..

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.