11 February 2014

Emel Scam

Klik gambar untuk lebih jelas
Ntah macam mana emel ni boleh terlepas dekat inbox. Dengan ayat yang entah apa-apa. Ni mesti guna google translate.

SukaGelak baca jugaklah sampai abis. Saja nak layankan ayat goolate dia ni. Nak tergelak pun ade. Bersusah-payah die translate ayat ni. Hehehehe.

Korang jangan nak balas emel dia ni pulak. Karang tak memasal rugi beratus-ratus ringgit Malaysia. Silap-silap berjuta-juta RM. Hish diorang ni. Kalau nak menipu ade je caranya. Tak pernah putus asa pulak tuh.

Meh baca artikel dari Bro Mazidul ni. Semoga kita sama-sama tak terjebak dengan segala jenis penipuan dunia cyber ni. InsyaAllah.

Klik --> http://www.mazidulakmal.com/2014/02/mendakap-manja-lelaki-nigeria.html

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.