11 Februari 2014

Emel Scam

Klik gambar untuk lebih jelas
Ntah macam mana emel ni boleh terlepas dekat inbox. Dengan ayat yang entah apa-apa. Ni mesti guna google translate.

SukaGelak baca jugaklah sampai abis. Saja nak layankan ayat goolate dia ni. Nak tergelak pun ade. Bersusah-payah die translate ayat ni. Hehehehe.

Korang jangan nak balas emel dia ni pulak. Karang tak memasal rugi beratus-ratus ringgit Malaysia. Silap-silap berjuta-juta RM. Hish diorang ni. Kalau nak menipu ade je caranya. Tak pernah putus asa pulak tuh.

Meh baca artikel dari Bro Mazidul ni. Semoga kita sama-sama tak terjebak dengan segala jenis penipuan dunia cyber ni. InsyaAllah.

Klik --> http://www.mazidulakmal.com/2014/02/mendakap-manja-lelaki-nigeria.html

Terima kasih sudi baca :)
Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan