16 April 2014

Hasrul Hassan Perkenal Blogger Blogspot Baru


Pagi-pagi hari lagi dah join segmen. Korang kalau nak join pun boleh juga.
Klik jek gambar kat atas ni ye :)

Nama blog : SukaGelak
Url blog : http://juliajamaludin.blogspot.com/
Nama blogger : Julia Jamaludin
Umur blog : 3 tahun
Jumlah follower : 1223
Info blog : Blog ni diwujudkan hanya untuk suka-suka je. Kongsi ilmu sikit, kongsi lirik lagu sikit. Tapi semenjak mengandung ni asyik cerita pasal pengalaman mengandung je :)

Terima kasih sudi singgah :)
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

17 comments:

  1. shark dtg dari segmen yg sama :)
    sama umur ler ngan blog shark.
    best nama blog nie .
    suka-suka jer.
    hehe

    ReplyDelete
  2. As-Salam. Terima kasih kerana sudi luangkan masa berharga untuk join segmen saya. Sangat menghargainya. Moga bertambah ukhwah sesama rakan blogger yang lain, in Sha Allah.

    ReplyDelete
  3. singgah dari segmen HH.. Salam Ukhwah.. follow jugak

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.. yehuuu ! =D Zara dtg dr segmen uncle HH.. lama daa Zara xdatang ziarah sni.. ~~~~~~~

    ReplyDelete
  5. salam, saya dtg singgah dr segmen yg sama. slmt berkenalan

    feel free to hit me back.

    http://sweetmemories4u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hai emma dari segmen yang sama . salam perkenalan :)
    http://kuemmarosli.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html

    *selamat blogwalking :)

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen dan good luck!^^

    ReplyDelete
  8. singgah dari segmen yang sama..salam kenal..hepi blogging....

    ReplyDelete
  9. singgah dari blog abang HH. #1229

    Jemput singgah blog nik http://fatihahfazlin333.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fiza singgah dr segmen yang sama.. salam perkenalan.. jemput ke blog saya http://ourmemoria.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html.. >_<

    ReplyDelete
  11. assalam..
    intan singgah dari segmen same..
    salam ukhwah!
    http://intan-heartypewriting.blogspot.com/2014/04/segmenhasrul-hassan-perkenal-blogger.html

    ReplyDelete
  12. Datang terjah dari segmen yang sama...

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

    ReplyDelete
  13. singgah sini. http://madihahdaisy.blogspot.com/2014/04/hasrul-hassan-perkenal-blogger-blogspot.html
    ^_^ salam ukhwah

    ReplyDelete
  14. Salam perkenalan dari:-

    http://bulat-mata.blogspot.com/2014/04/segmen-hasrul-hassan-perkenal-blogger.html

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum dan Salam Perkenalan dari www.azzahairi.com. Saya juga datang dari segmen yang sama. Semoga ikatan yang terjalin antara blogger sentiasa kukuh. Ada masa jenguk-jenguklah entri dalam blog saya ye..

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.