Kasih Juju: Niat Puasa Bulan Ramadhan

June 16, 2015

Niat Puasa Bulan Ramadhan

Assalamualaikum semua.

InsyaAllah hari Khamis ni kita semua akan mula berpuasa. Jangan lupa bangun sahur ye kengkawan. Jangan lupa baca niat puasa jugak. Baca sebulan punya terus. senang. Karang ade yang bagi alasan tak puasa sebab lupa baca niat pulak kan. Haha.. Adeh, ada lagi ke yang bagi alasan macam tu? Hoho.. Tak baik tau.

tahun lepas puasa dengan si kecik dalam perut. ingatkan dapat buat puasa penuh, tapi terpaksa ponteng 4 hari sebab risaukan si kecik tu dalam perut. rindu pula rasenye puasa masa mengandung. hehe.

anyway, selamat berpuasa semua. sebulan je puasa. lepas tu raya. yahooo.. haha macam budak kecik pula kan. takpe tolong eksaited kan untuk muhammad firash. die tak paham lagi. ahaks..

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.

p/s : ini adalah entri republish dan telah di edit :)

10 comments:

  1. Salam Ramadhan Julia... thanks for the reminder, semoga dapat menjalani ibadah puasa dengan sebaiknya yer?

    ReplyDelete
  2. Dah boleh mula niat atau sebaik-baiknya lepas Maghrib 1 Ramadhan ?

    ReplyDelete
  3. selamat menunaikan ibadah puasa, semoga segala amalan kita diterima

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu ramadhan.
    Selamat Berpuasa dan menyambut ramadhan.. Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.

    Jemput singgah,
    www.sitiyangmenaip.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. kejab aje dah nak posa kan
    salam ramadhan ye

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign