26 June 2014

One Touch Glucose Meter Lelong Bermasalah?

Assalamualaikum semua, selamat pagi Khamis.

Okeh, sape perasan encik Nuffnang dah bertukar wajah? Ha.. Cuba korang pegi cek cepat.
Nampak lebih senang nak akses terus ke akaun kan.

Yang menarik perhatian SukaGelak harini dekat keywords untuk minggu ini. 
Err, korang punye glukometer ade problem ke? Yang SukaGelak beli ni Alhamdulillah tak de masalah pun. 

Dah masuk bulan ke-8 kehamilan ni glukometer yang SukaGelak beli masih lagi berfungsi dengan baik. Tak de pulak masalah dekat skrin ke test strip ke ape. SukaGelak cuma guna sebulan sekali je. Untuk tau bacaan gula dalam darah. 

Cara penyimpanan pun cuma letak je atas meja solek dekat rumah tu. Tapi masa dapat glukometer tu bateri memang dah tinggal sikit. Masih boleh guna lagi sampai sekarang.

Korang beli dekat mane ek? Ada lelong dekat tempat lain ke? SukaGelak beli dekat website lelong.com.my
Entry glukometer dekat SINI.

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.
Previous Post
Next Post

post written by:

2 comments:

  1. nuffnang memang dah bertukaq wajah..tapi wajah aku yg xbertukaq sebab cpuv tarak..hahaha..saja melawak ja nooo dan saja singgah mai

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.