Product Review : TruDtox - Botanical Tea Blend

Kasih Juju
Apa itu Detox? 
Detox adalah suatu proses penyahtoksin, meneutralkan dan menghapuskan toksin-toksin yang tidak diperlukan dalam badan.

Untuk pengetahuan korang, penyahtoksin ni sangat-sangat penting terutama sekali dalam bulan Ramadhan dan Hari Raya yang akan menjelma tak lama lagi ni. Kebanyakkannya menderita kerana masalah pencernaan. Contohnya sakit perut, perut kembung, ulser atau cirit-birit.

Dari mana datangnya toksin-toksin yang membahayakan badan ni?
1/ Makanan yang kita makan
2/ Barangan yang kita selalu guna
3/ Udara

Petanda tubuh anda mengandungi toksin :

Macammana pula cara nak mengatasinya?
Okeh, meh sini SukaGelak kenalkan korang dengan teh TruDtox ni. Teh TruDtox ni adalah teh botanik semula jadi dan organik yang berfungsi untuk membersihkan dan membantu menguatkan organ  detox semula jadi dalam badan kita. Yang paling penting teh ni tak mengandungi bahan laksatif yang keras.


TruDtox tea
Amaran : Teh ni tidak sesuai untuk ibu mengandung. Disebabkan SukaGelak tengah mengandung, so bagi encik suami lah yang try teh ni.Nak tau ape encik suami rasa?

Beliau cakap bangun tidur badan rasa ringan, kalau tak kemain liat lagi beliau tu nak bangun sahur. Yang paling penting perut dia rasa selesa sangat. Buat kerja dalam bulan puasa ni pun rasa cergas. Maklumlah, beliau tu kerja bawah panas matahari. Siap request lagi nak minum lagi teh ni lepas berbuka nanti.

Kat mana nak beli teh TruDtox ni?


Beli dekat --> HiShop lah. Kat mana lagi kan. Kalau beli sekarang, boleh dapat angpau packet. Kaler pink lagi tu. Cepat sementara stok masih ada. Dan untuk pembaca setia blog SukaGelak ni, SukaGelak nak bagi 15% rebat pembelian. Yeayyyy...

Cuma masukkan JULIA di ruangan check out.
Lepas tu klik apply discount. Senang je kan.

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.

Tags