Muhammad Firash 5 Bulan


Assalamualaikum semua. Selamat Hari Isnin. 

Sekejap je rasanya masa berlalu. Dah 5 bulan dah budak montel ni. 
Rasa macam die masih lagi dalam perut. Hehe.

Sebenarnya sampai sekarang ni masih lagi tak percaya yang SukaGelak dah beranakkan Muhammad Firash ni. Bila die tidur, suka belek-belek dia. Terkilan tak dapat tengok perkembangan dia hari-hari. Membesar dengan sihat ye sayang. Mama sentiasa doakan awak sihat selalu. Jangan nakal-nakal duduk dengan ayah tau. Weekend mama balik ye.

Bersyukur sangat-sangat dengan kurniaan Allah bagi. 
Terima kasih sudi baca.
Wassalam :)

7 Comments

Firzanah Azhar said…
comelnye Firash..dah besar dia ^_^ ..anyway klik2 nuffnang jugak ^^

Jemput singgah http://firzanahazhar1.blogspot.com/
h- Zinnirah said…
Mamanya nak ke mana? Amboi sangat badan dia. kalau buat bantal peluk, lena ni. hilang stress. Comel betul!

Semoga membesar dgn sihat dan menjadi insan yg banyak berjasa dlm kebaikan
julia jamaludin said…
mamanya weekend housewife...huhuhuhu
Mar Mansor said…
sekejap je masa berlalu..dah 5 bulan dah..