5 January 2015

Muhammad Firash 5 Bulan


Assalamualaikum semua. Selamat Hari Isnin. 

Sekejap je rasanya masa berlalu. Dah 5 bulan dah budak montel ni. 
Rasa macam die masih lagi dalam perut. Hehe.

Sebenarnya sampai sekarang ni masih lagi tak percaya yang SukaGelak dah beranakkan Muhammad Firash ni. Bila die tidur, suka belek-belek dia. Terkilan tak dapat tengok perkembangan dia hari-hari. Membesar dengan sihat ye sayang. Mama sentiasa doakan awak sihat selalu. Jangan nakal-nakal duduk dengan ayah tau. Weekend mama balik ye.

Bersyukur sangat-sangat dengan kurniaan Allah bagi. 
Terima kasih sudi baca.
Wassalam :)

Previous Post
Next Post

post written by:

7 comments:

  1. comelnye Firash..dah besar dia ^_^ ..anyway klik2 nuffnang jugak ^^

    Jemput singgah http://firzanahazhar1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mamanya nak ke mana? Amboi sangat badan dia. kalau buat bantal peluk, lena ni. hilang stress. Comel betul!

    Semoga membesar dgn sihat dan menjadi insan yg banyak berjasa dlm kebaikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamanya weekend housewife...huhuhuhu

      Delete
  3. sekejap je masa berlalu..dah 5 bulan dah..

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.