13 January 2015

Muhammad Firash Warded

Assalamualaikum semua, macam lemau je naik taip entri hari ni. Tapi nak taip juga sebab minggu ni entri tak berapa nak ade.

untuk pengetahuan korang, ayat kat atas tu dah taip dari hari Khamis minggu lepas. Sungguhlah tak cukup masa nak menaip kat blog ni. Huhuhu..

Muhammad Firash masih lagi warded. Still berkahak lagi. Macam-macam cara dah buat kat sini. Lastly ade jugak improvement nye Walaupun sikit. Alhamdulillah, syukur sangat.

Degil sungguh kahak dalam tekak firash, tak mau keluar. Dalam 7 hari kat wad ni, cuma sehari je die muntah. Yang lain semua die telan. So, mama terpaksa lah gunakan teknik tepukan untuk keluarkan kahak dia.

Tapi, yang keluar cuma sikit je. Kire oke la jugakkan. Sekarang ni cuma berharap firash cepat sembuh. Macam tau-tau je cuti mama dah renew yek. Takpelah sayang. Yang penting anak mama ni sihat walafiat. InsyaAllah..




Previous Post
Next Post

post written by:

1 comment:

  1. dia xnangis ke msa amik neb tu? kesiannya..sy dh penah ad pengalaman ni mmg seksa...moga cpt sembuh ye baby

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.