13 Januari 2015

Muhammad Firash Warded

Assalamualaikum semua, macam lemau je naik taip entri hari ni. Tapi nak taip juga sebab minggu ni entri tak berapa nak ade.

untuk pengetahuan korang, ayat kat atas tu dah taip dari hari Khamis minggu lepas. Sungguhlah tak cukup masa nak menaip kat blog ni. Huhuhu..

Muhammad Firash masih lagi warded. Still berkahak lagi. Macam-macam cara dah buat kat sini. Lastly ade jugak improvement nye Walaupun sikit. Alhamdulillah, syukur sangat.

Degil sungguh kahak dalam tekak firash, tak mau keluar. Dalam 7 hari kat wad ni, cuma sehari je die muntah. Yang lain semua die telan. So, mama terpaksa lah gunakan teknik tepukan untuk keluarkan kahak dia.

Tapi, yang keluar cuma sikit je. Kire oke la jugakkan. Sekarang ni cuma berharap firash cepat sembuh. Macam tau-tau je cuti mama dah renew yek. Takpelah sayang. Yang penting anak mama ni sihat walafiat. InsyaAllah..




1 ulasan:

  1. dia xnangis ke msa amik neb tu? kesiannya..sy dh penah ad pengalaman ni mmg seksa...moga cpt sembuh ye baby

    BalasPadam