8 April 2015

Pemenang Segmen Topup Giveaway by SukaGelak

Assalamualaikum semua.

Firstly SukaGelak nak minta ampun banyak-banyak sebab lewat umumkan pemenang giveaway ni. Banyak sangat aral yang melintang pukang. Apa pun, dapat jugak SukaGelak mencuri masa melayan encik random.org
Okeh jom tengok nombor siapa yang bertuah tu.

Topup RM10.00
16
14
4

Topup RM5.00
7
19
23
32

Tahniah kepada yang bertuah. Anda diberi masa sehingga hari Ahad untuk menuntut hadiah anda. Sila tinggalkan detail anda dekat facebook SukaGelak.

Sila nyatakan 
Nama :
Link Blog :
Nombor Blog :
Hadiah yang dimenangi :
Jenis Prabayar :

(Perhatian : SukaGelak akan kumpulkan semua detail pemenang dahulu dan kemudian barulah hadiah akan di 'distribute' ye.)

Wassalam.

15 ulasan:

  1. alahai lompat satu nombor hihii xdak rezeki..tahniah u all

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah ada rezeki disini....

    BalasPadam
  3. Tahniah kepada semua pemenang. Takde rezeki kat sini. Hehe

    BalasPadam
  4. congrats pemenang !! ..

    O_o napa sy x tau ada contest ...

    BalasPadam
  5. Tahniah pada pemenang.IbuNoey takde rezeki kali ni..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah. Tahniah kepada semua pemenang dan terima kasih kepada penganjur.

    BalasPadam
  7. eh, ana nombor 23 lah.. terima kasih penganjur.. dan tahniah buat yang lain.. :D

    BalasPadam
  8. Ala takde rezeki. Taniah semua.

    BalasPadam
  9. Tahniah... no shad boleh... akak no 25 xde rwzeki....

    BalasPadam
  10. terbaiklah ada GA sdiri. rasa mcm dah lengkap sikit sbg seorg blogger

    BalasPadam