Latest

8 April 2015

Pemenang Segmen Topup Giveaway by SukaGelak

Assalamualaikum semua.

Firstly SukaGelak nak minta ampun banyak-banyak sebab lewat umumkan pemenang giveaway ni. Banyak sangat aral yang melintang pukang. Apa pun, dapat jugak SukaGelak mencuri masa melayan encik random.org
Okeh jom tengok nombor siapa yang bertuah tu.

Topup RM10.00
16
14
4

Topup RM5.00
7
19
23
32

Tahniah kepada yang bertuah. Anda diberi masa sehingga hari Ahad untuk menuntut hadiah anda. Sila tinggalkan detail anda dekat facebook SukaGelak.

Sila nyatakan 
Nama :
Link Blog :
Nombor Blog :
Hadiah yang dimenangi :
Jenis Prabayar :

(Perhatian : SukaGelak akan kumpulkan semua detail pemenang dahulu dan kemudian barulah hadiah akan di 'distribute' ye.)

Wassalam.

15 comments:

Cik Mimie said...

Tahniah semua :)

nor nazliana said...

alahai lompat satu nombor hihii xdak rezeki..tahniah u all

Cik Candy said...

Alhamdulillah ada rezeki disini....

Syaza Raihanah said...

Tahniah kepada semua pemenang. Takde rezeki kat sini. Hehe

Sayap Biru said...

congrats pemenang !! ..

O_o napa sy x tau ada contest ...

IbuNoey said...

Tahniah pada pemenang.IbuNoey takde rezeki kali ni..

Julia Jamaludin said...

hehe :)

Julia Jamaludin said...

tahniah :)

Julia Jamaludin said...

cuba lagi nanti :)

Julia Jamaludin said...

cuba lagi lain kali ye :)

yang baik said...

Alhamdulillah. Tahniah kepada semua pemenang dan terima kasih kepada penganjur.

sha dhira said...

eh, ana nombor 23 lah.. terima kasih penganjur.. dan tahniah buat yang lain.. :D

Myra rozaini said...

Ala takde rezeki. Taniah semua.

Cik Ash said...

Tahniah... no shad boleh... akak no 25 xde rwzeki....

h- Zinnirah said...

terbaiklah ada GA sdiri. rasa mcm dah lengkap sikit sbg seorg blogger