Lirik lagu : Hidup Dalam Mati - Syamel AF 2015

Lirik lagu : Syamel - Hidup Dalam Mati
Lakaran lukisan tak berwajah
Meronta ku di dalam kesunyian
Tak rela ku mengejar cinta yang hampir kelam
Sendiri ku di sini pilu

Angin bawalah aku pergi
Pergi dari kesakitan ini
Tak mampu ku menahan peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Tak mampu ku menahan
Peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati
























6 Comments

nona senyum2 said…
sy pun suker laguni, hoho, lagu sufi pun ok la... mcm RARE, bagi saya lah
julia jamaludin said…
hehe..kan nona kan..jom dengar sampai muntah :)
Nieyl said…
Salam singgah pagi..
Not bad la lagu syamel ni...
so far,yg menarik telinga saya lagu sharul..
julia jamaludin said…
hai nieyl, okeh nak dengar lagu sharul pulak :)
Etuza Etuza said…
sebenarnya syamel boleh juara..mybe sokongan kurang kan..lagu ni pun best
Nurul Shahira said…
First time dengar lagu ni. Boleh tahan best juga :)
P/s: Done follow here #1588