Lirik lagu : Hidup Dalam Mati - Syamel AF 2015 - Kasih Juju

15 Oktober 2015

Lirik lagu : Hidup Dalam Mati - Syamel AF 2015

Lirik lagu : Syamel - Hidup Dalam Mati
Lakaran lukisan tak berwajah
Meronta ku di dalam kesunyian
Tak rela ku mengejar cinta yang hampir kelam
Sendiri ku di sini pilu

Angin bawalah aku pergi
Pergi dari kesakitan ini
Tak mampu ku menahan peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Tak mampu ku menahan
Peritnya perpisahan
Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi
Tinggalkan semua mimpi dan janji
Terluka aku menangis
Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali
Tiada erti hidup ini
Ku terima suratan takdir
Biarkan aku sendiri hidup dalam mati
























6 ulasan:

  1. sy pun suker laguni, hoho, lagu sufi pun ok la... mcm RARE, bagi saya lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..kan nona kan..jom dengar sampai muntah :)

      Padam
  2. Salam singgah pagi..
    Not bad la lagu syamel ni...
    so far,yg menarik telinga saya lagu sharul..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai nieyl, okeh nak dengar lagu sharul pulak :)

      Padam
  3. sebenarnya syamel boleh juara..mybe sokongan kurang kan..lagu ni pun best

    BalasPadam
  4. First time dengar lagu ni. Boleh tahan best juga :)
    P/s: Done follow here #1588

    BalasPadam