First Segmen : Mini Giveaway By Si Chubby

Kasih Juju
http://sichubbyy.blogspot.my/2016/01/first-segmen-mini-giveaway-by-si-chubby.html

SYARAT SYARATNYA

  1.  Follow blog Si Chubby yang kuat membebel iniii . I will check one by one and followback .
  2. Mesti wajib tepekkan banner yang si chubby buat khas siap dengan karton muka original si chubby dibawah ini , tepekkan dalam entry korang and backlink banner ke entry INI .
  3.  3.Jawab soalan dari si chubby . Satu soalan tapi 3 fasa . macam biasa , BEBELAN paling kreatif akan dipilih . Soalan nya adalah :-
i) Apa impian korang yang sebenarnya ? And apa usaha korang untuk mencapai impian tu ? Kalau tidak tercapai ,apa korang akan lakukan ?

"Bercerita pasal impian ni kan. Ekceli saya ada 2 impian dan kedua-duanya dah pun tercapai. Alhamdulillah.
Firstly saya bercadang nak bertukar tempat kerja. Dari Kuala Lumpur ke Johor Bahru. Saya dah pun buat surat pertukaran pada bulan 4 tahun 2015. Bulan 12, 2015 baru dapat surat jawapan. Alhamdulillah, permohonan saya dah di terima dan diminta untuk lapur diri pada 17 Januari 2016.
Dalam tempoh menunggu surat permohonan balas tu, macam-macam orang saya jumpa. Setakat buat surat je memang lama giler la pihak sumber manusia nak layan. Kalau layan pun entah tahun bila dapat bertukar.

Impian saya yang satu lagi adalah saya nak tukar domain blog. Sejak tahun lepas lagi dah berangan nak tukar domain. Tapi disebabkan kena tukar sendiri setting blog, asyik bertangguh jela dari sebulan ke sebulan.
Dan akhirnya, semalam dapat hadiah domain free lepas join satu kontes seo. Alhamdulillah. Murah sangat rezeki awal tahun ni. Syukur. Alamak, macam panjang je karangan saya. hehe.. Ampunkan sis ye tuan blog :) "

    4.Tag DUA ORANG BLOGGER and of course, pastikan mereka tahu korang tag dia 
    5.Comment di entry ini dengan link entry korang . 
Tags