Kasih Juju: Sabar Itu Indah

January 27, 2016

Sabar Itu Indah

Assalamualaikum semua..

Kembali bersiaran setelah beberapa hari tak ke udara. Haha, ayat da macam penyampai radio pulak. Ade yang rindu entri kite tak? Mesti takde kan. Tettttt..

Untuk pengetahuan korang, saya dah mula bekerja di negeri kelahiran sendiri. Sepatutnya bila dah dapat balik tempat sendiri kita akan jadi seronok lah kan. Tapi malangnya. Indah khabar dari rupa. Hadoi, sabo jelah engkorang ni.

Rasa kesal sangat dengan sikap orang-orang kita ni. Mudah sangat percaya dengan cakap-cakap orang. Bila dah jumpa depan-depan tak nak pulak bertanya. Pastu suka-suka buat spekulasi.

Okeh, tak mo cakap banyak-banyak. Kebenaran pasti akan diketahui juga akhirnya. InsyaAllah. Amin.

Jumpa lagi di lain entri ye kawan-kawan. maaf sangat-sangat kalau saya tak sempat nak blogwalking. Masih dalam proses penyesuaian diri. (Psst...minggu depan tukar cawangan Kota Tinggi pula.) Doakan yang terbaik untuk saya.

Wassalam.




3 comments:

  1. Kan..sabar itu indah..sabar jugalah yg akan membuktikan kita tak salah..apapun ckp org..just say alhamdulillah..inshaaAllah..

    ReplyDelete
  2. wah best tu! all the best dear. In Shaa ALLAH. Smoga semua urusan dpermudahkan. Aamiin.

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

babab.net

Lilypie Second Birthday tickers Blogged.my

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign