27 Januari 2016

Sabar Itu Indah

Assalamualaikum semua..

Kembali bersiaran setelah beberapa hari tak ke udara. Haha, ayat da macam penyampai radio pulak. Ade yang rindu entri kite tak? Mesti takde kan. Tettttt..

Untuk pengetahuan korang, saya dah mula bekerja di negeri kelahiran sendiri. Sepatutnya bila dah dapat balik tempat sendiri kita akan jadi seronok lah kan. Tapi malangnya. Indah khabar dari rupa. Hadoi, sabo jelah engkorang ni.

Rasa kesal sangat dengan sikap orang-orang kita ni. Mudah sangat percaya dengan cakap-cakap orang. Bila dah jumpa depan-depan tak nak pulak bertanya. Pastu suka-suka buat spekulasi.

Okeh, tak mo cakap banyak-banyak. Kebenaran pasti akan diketahui juga akhirnya. InsyaAllah. Amin.

Jumpa lagi di lain entri ye kawan-kawan. maaf sangat-sangat kalau saya tak sempat nak blogwalking. Masih dalam proses penyesuaian diri. (Psst...minggu depan tukar cawangan Kota Tinggi pula.) Doakan yang terbaik untuk saya.

Wassalam.




3 ulasan:

  1. Kan..sabar itu indah..sabar jugalah yg akan membuktikan kita tak salah..apapun ckp org..just say alhamdulillah..inshaaAllah..

    BalasPadam
  2. wah best tu! all the best dear. In Shaa ALLAH. Smoga semua urusan dpermudahkan. Aamiin.

    BalasPadam