Kasih Juju: Pemenang Blogwalking Segment by kasihjuju.com

March 16, 2016

Pemenang Blogwalking Segment by kasihjuju.com


Seperti yang dijanjikan, harini saya nak umumkan pula senarai pemenang Blogwalking Segment by kasihjuju.com.

Pemenang diambil kira melalui kaedah top refferal , random.org dan juga teknik SEO. Ya, ada penambahan di situ. Jom kita tengok siapa yang bertuah.

Pemenang top refferal :
Pemenang top refferal Nuffnang :
Pemenang teknik SEO :

Jom tengok pula siapa yang bertuah melalui random.org :
1.
2.
3.

Saya dah pun masukkan blog anda yang bertuah ni dekat tab Bloglist "Blogwalking Segment". Harapnya korang pun sudilah kiranya masukkan blog saya dalam bloglis korang yek.

Sampai berjumpa lagi.
Wassalam.

9 comments:

  1. Alhamdulillah,tak sangka pula menang haha ,, patutlah kat dlm blogwalking segmen tue ada nama Nurul.. terima kasih sgat2.. nti nurul letak link blog juju kat dlm bloglist nurul :)

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign