RF3 World Firmax3 Malaysia

Kasih Juju
Contest Cari Duit Raya 2016

Assalamualaikum korang, 

Haaaa, korang nampak tak header segmen tu? Bulan 4 dah ade segmen untuk hari raya 2016 tau. Advance sungguh blogger yang memang mantap lagi power ni. Siapa lagi kalau bukan sis akmaomar.com

Kali ni sis Akma nak buat contest blog. Saya pun dengan beraninya nak menyahut cabaran sis ni. kengkononnya blog dah memang nesra SEO sangat. Haha, confident level kena tinggi hokeh. Barulah kita boleh ukur berapa jauh kita boleh pergi.

RF3 World Produk Kecantikan dan Kesihatan Antarabangsa

image

Sebelum kita pergi lebih jauh, jom kita kenal dulu dengan produk-produk keluaran RF3World ni.

RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:
  1. SOULMAX3
  2. FIRMAX3
  3. O2MAX3
  4. SLIMAX3
FirMax 3 – adalah produk krim pertama RF3 World dan pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semulajadi dari seluruh negara.Sejenis produk penstabil hormon yang berfungsi sebagai pemulih hormon dalaman yang boleh merawat pelbagai penyakit yang berpunca akibat dari ketidakseimbangan hormon seperti tekanan, menguruskan badan, menegangkan payudara dan sebagainya.Ia diproses menggunakan teknologi Nano untuk menengangkan kulit dan memperbaiki sel kulit.


SoulMax3 – adalah produk minuman gabungan untuk kesihatan luaran dan dalaman yang menggunakan 7 teknologi dari 6 negara.Fungsi memperbaiki sel-sel yang mati dan bertindak menjadi antioksidan yang terbaik.Kesan yang sangat positif pada kecantikan kulit, kesegaran tubuh badan, minda dan yang paling utama untuk kehidupan yang sihat.
O2max3 – Serum khusus untuk pencerahan kulit yang mengunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit. Berfungsi membersihkan, memperbaiki dan memutih wajah serta membunuh bakteria.Dalam masa sama ia juga boleh mengubah tekstur kulit kelihatan lebih licin dan cantik. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit, menambah baik penampilan kulit, tekstur, seri dan gaya hidup.
Slimax3 – Bukan sejenis pil kurus, lotion atau krim kurus. Slimax 3 menggunakan teknologi Monte Carlo yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas. Mengandungi 19 ramuan terpilih yang dapat memberi kesan pantas.Kelebihan Slimax 3 membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutama pada bahagian yang berlemak.Disamping itu membantu membakar lemak secara maksimum dan dapat mengurangkan masalah selulit.
image

Testimoni
Saya pon sedang pakai, memang bagus sangat-sangat, muka jadi tegang, jeragat degil dekat tulang pipi saya tu dah mangkin pudar... memang seronok, yang best lagi kulit muka mangkin gebuuuuu.. Alhamdulillah  - Nurul.
Biasanya muka saya kusam, sekarang... wahhhh.. betul-betul ajaib, terima kasih firmax 3 - Atikah

Peluang Perniagaan Bersama RF3 World

RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.
Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.
Facebook Page: RF3 WorldNor Jannah: 017 344 8876
Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849
Kepada yang minat meniaga tapi tidak tahu caranya. Ini peluang untuk anda semua menambah pendapatan untuk keluarga malah dapat hidup dalam suasana yang lebih sihat.