Breaking

11 October 2016

Time for Giveaway

Like facebook page 

Tarikh mula dan tarik akhir penyertaan tak pula penganjur segmen sertakan.
So, sebelum tuan blog tutup segmen ni, baik korang semua join giveaway ni.
Hadiah yang ditawarkan pun menarik tau :)

Kalau nak join klik je dekat banner tu ye.

7 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

semoga berjaya ^^

Nurzakiah Hanum said...

all the best

farhana jafri said...

singgah dari GA yang sama. Good luck ye :)

Jemput join segmen saya :D
https://farhanajafri.blogspot.my/2016/10/pencarian-bloglist-anna-j.html

Nurul Afiqah said...

Singgah dari segmen yang sama.

http://misspurple17.blogspot.com/2016/10/time-for-giveaway.html

AinAthirah Anuar said...

Hai tuan blog *sambil lambai tangan* Kita singgah jenguk tanya kabor tuan blog ni haaaa hiks

theathra.blogspot.my

julia jamaludin said...

hahaha..kite pun nak lambai tangan juga lah kat awak :)

aienzunnur said...

hai!

saya dah pilih pemenang. Klik

http://aienzunnur.blogspot.my/2016/10/pemenang-giveaway-akhirnya.html

kot2 awak terpilih =)