Kasih Juju: 31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 16

January 22, 2017

31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 16

Tajuk hari ke - 16 : Senarai nama samaran

Senang giler tajuk ni. Kalau nak diikutkan saya tak banyak nama samaran. Maklumlah, nama saya cuma 5 huruf tu je ha. JULIA. Tapi rasanya korang dah boleh agak apa nama samaran saya. Kan kan kan..
Image result for the name julia in cool letters
picture source google.com
Jom tengok senarai nama samaran saya:

1/ Kak Long.
Sebab saya anak yang sulung dalam keluarga.

2/ Julia Roberts.
Sesapa yang nama dia JULIA mesti tak lepas dari gelaran ni kan. Wey glamer ape nama Julia Roberts ni. Pelakon Hollywood tuh wey.

3/ Juju.
Nama ni kawan sekerja masa dekat Jusco Permas Jaya yang bagi. Diana nama dia. Tapi orang panggil dia Nana. Bila dah berkawan rapat dengan Nana ni. Habis semua kengkawan dia tukar nama. Julia jadi Juju, Jora jadi Jojo, bos pulak jadik Boboss.. Hikhikhik

Tu cerita masa kat Johor. Bila pindah KL ingatkan nama tu dah berkubur dah. Tapi si bff saya boleh pulak panggil saya nama Juju tu. Bukannya ada nama Julia ke ape kat sana. Tapi saya tak kisah pun. Dah nama pun bff kan.

4/ Ju.
Common sangat dah yang ni.

5/ Liya.
Ade beberapa orang je yang panggil saya guna nama ni. Salah sorangnya ex bos. Hehe.. Pelik bila orang panggil Liya. 

6/ Ya.
Nama ni ex boyfriend bagi. Kihkihkih...

Dah dah. Cukuplah tu. Takkan gelaran yang ex-ex bagi semua nak publish. Ish... Membazir masa dan tenaga je menaip. Haha... 

Jumpa entri hari ke - 17 pula ye you ollsss.. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign