Kasih Juju: 31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 17

January 24, 2017

31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 17

Tajuk hari ke 17 : Kenangan Pahit.
Image result for day 17
Alamak! Dah lama rupanya tak buat entri cabaran ni rupanya. Huwarghhh... Marilah kita bersama-sama memerah otak menaip entri yerk.

Okeh, kenangan pahit.. Apa ek kenangan pahit saya? Hehehe, kenangan pahit sendiri pun tak ingat. Jom baca.

Tahun 2006 ke 2007, tak ingat. Abah kena admit ward sebab ada batu dalam hempedu. Sebelum kena tu memang dah perasan mata putih abah dah kuning. Masa tu dia pun buat macam biasa je sebab tak rasa sakit.

Tapi bila sakit dia datang. Hadoii, pergi hospital check in sendiri. Macam nak gugur rasa jantung. Dah sakit-sakit pun boleh drive sendiri. Bukan nak suruh anak dia hantarkan. Hmmmpphhh....

Alhamdulillah, pembedahan berjalan lancar. Perut dah belah. Batu dah keluar. InsyaAllah tak de batu yang tertinggal dalam hempedu abah. Semua dah keluar. Lega betul rasanya.

Okeylah korang, jumpa di entri hari ke 18.
Wassalam.

1 comment:

  1. Allah, gagah juga ayah drive sdiri ='( si ayah xnak myusahkn anak2 tu kot, tu la sggp drive sdiri tu.. aduhai ayah ni. nasib juga smua da bjalan lancar kan. syukur ke hadrat Illahi, selamat myahut cabaran ! =)

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign