Kasih Juju: 31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 18

January 24, 2017

31 Days Challenge by JDT Blogger - Day 18

Tajuk hari ke - 18 : Kenangan manis.

Haaa... Kalau nak cerita pasal kenangan manis ni memang banyak. Kalau semua nak cerita dekat sini silap-silap boleh jadi novel. Kikikiki... Tapi saya amik satu jelah yek. Karang jenuh pulak nak baca sampai habis. Tu pun rasanya korang skip terus dekat ending. hehehehe..

Kenangan yang paling manis sekali dalam hidup saya ialah saya beranakkan si Firash. Siapa boleh lupa bila anak tu keluar dari perut, lepas tu misi tunjuk kemaluan dia dan bagi kita cium dia. Perasaan masa tu ya Allah, aku dah selamat lahirkan anak. Anak aku ke ni?

Hehe, seronok sangat rasanya masa tu. Aku dah jadi mak. Yahooo... Pengalaman lepas tu tak payah cerita dekat sini yek. Kalau nak tau jugak boleh baca dekat --> http://www.kasihjuju.com/2014/09/pengalaman-bersalin-di-hospital-enche.html

Nah, belanja gambar budak 2.65 kg ni. Kecik comel je masa keluar. Tu pun kena c-zer jugak. Sedih betul.
Okeh, sambung entri hari ke 19 pulak ye.
Wassalam.

1 comment:

  1. alahai comel ny ! alhamdulillah,smoga firash mbesar mjadi ank yg soleh & bbakti kpd org tua, insyallah amin =)

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign