Hasrul Hassan Berjaya Meroketkan Entri Saya

Kasih Juju
Assalamualaikum korang,

Nak tanya ni.. Siapa dekat sini yang dah join segmen dari Bro HH pasal dia nak tolong tambah trafik dekat entri blog? Cepat angkat tangan cepat. Hehe.
Segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket"
Saya berkesempatan juga join segmen ni. Rugi tau kalau tak join segmen yang macam ni. Nak nak pula yang dianjurkan oleh blogger-blogger yang dah memang power dalam dunia blog ni.

Saya minta Bro HH tolong up kan entri saya yang ini --->http://www.kasihjuju.com/2017/03/coco-concept-store-grand-launch.html dan korang lihatlah sendiri hasilnya dekat bawah ni
trafik tinggi

Ha, dah nampak? Sebelum ni memang trafik blog saya ni sendu yakmat. Mungkin usaha saya kurang dalam mempromosikan entri-entri di blog saya ni. Terkedu pula bila tengok tetiba entri yang tu naik mencanak-canak. Rupanya Bro HH dah tolong saya roketkan entri event tu.

Mungkin korang juga memang dah terdedah dengan trafik yang tinggi sejak pasang aplikasi lynk.my ni. Tapi saya masih belum cukup ilmu pengetahuan lagi pasal ni. Mesti ada sesuatu dekat sini. Hmm.. Tahap curious dah sampai level tinggi dah ni.

Kepada Bro HH, terima kasih banyak-banyak sebab tolong saya tambah trafik entri tersebut. Terus rasa membuak-buak nak tau macam mana bro HH boleh naikkan trafik blog saya ni.

Kalau korang perasan, dekat bahagian reffering URL, saya nampak ada banyak link dari lynk.my. Mesti ada sesuatu disebalik website tu kan. Jadi, marilah kita sama-sama menelaah lynk.my pula yek. Semoga kita dapat sesuatu dari situ.

Dan lagi satu, korang pun boleh rujuk dekat blog Bro HH. Ada banyak tips dan panduan yang boleh korang follow. Saya pun tak sabar dah ni nak menelaah. Hehe, best of luck untuk kita.
lynk.my hasrul hassan

Terima kasih sudi baca.
Wassalam