Kasih Juju: Review : Levea Susu Kambing

April 19, 2017

Review : Levea Susu Kambing

Assalamualaikum korang,

Nak tanya ni. Ada tak pembaca blog saya ni yang minum susu kambing? Uish! Ada yang tak minum ke? Rugi tau korang tak minum susu kambing ni. Banyak sangat kebaikan dia. Mana yang minum tu meh sini sep sikit. Kita geng okeh.

Dulu saya memang tak suka susu kambing. Tapi lepas dah tau kebaikan dia, terus saya jadikan susu kambing ni susu wajib diminum setiap hari. Lebih-lebih lagi masa mengandung. Sangat-sangat bagus untuk ibu dan anak yang dalam kandungan tu.

Memanglah susu kambing ni ada bau hamis kambing tu sikit. Tapi korang kenalah pandai pujuk tekak tu. Untuk kebaikan diri sendiri juga. Kalau tak nak bau kambing, korang campur sikit dengan Milo. Yang penting khasiat susu kambing tu korang dapat.

So harini saya nak kenalkan korang dengan satu produk yang pada saya sangat-sangat sesuai untuk dijadikan minuman seisi keluarga.

levea susu kambing kasihjuju.com

Levea Susu Kambing terhasil adalah untuk menggalakkan lebih ramai lagi yang gemar minum susu kambing untuk dijadikan amalan harian. Dengan rasa yang luar biasa sedap, ianya juga digemari oleh semua peringkat umur. Ianya juga mengandungi pelbagai nutrisi tambahan.

Seperti yang kita telah tahu, susu kambing adalah amalan turun-temurun di negara Timur Tengah.

Levea Susu Kambing
Kepakaran kami adalah membantu anda mendapatkan susu yang berkhasiat dan terbaik untuk diri anda da seisi keluarga. Levea Susu kambing dijamin berkualiti tinggi dan eksklusif.

Susu kambing tanpa kolagen yang diperkaya dengan antioksidan dan vitamin mineral serta kalsium, protin yang tinggi. Ia akan membantu anda menyelesaikan rantaian punca masalah anda.

Ramai yang telah kembali cergas bersama Levea.
Levea Susu Kambing ini telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), HALAL dan dihasilkan oleh kilang bertaraf GMP.

Ianya juga mengandungi lebih 11 khasiat semulajadi yang sangat baik dan diperlukan untuk kesihatan;

  • Ginko Biloba
  • Almanna Arabic Gum
  • Probiotic
  • Madu
  • Kurma
  • Kismis
  • Grape Seed
  • Buah Tin
  • Pegaga
  • Sunflower Seed Oil
  • Vitamin dan mineral
  • Protin dan kalsium
Siapa yang perlu minum Levea Susu Kambing?
Levea Susu Kambing diformula khusus untuk;
  • Anak 2 tahun ke atas
  • ibu hamil
  • ibu yang menyusukan anak
  • wanita yang merancang hamil
  • golongan dewasa lelaki dan wanita
  • golongan warga tua
  • penjagaan kulit
  • mengawal berat badan
  • berpuasa
Kesan awal pengambilan Levea Susu Kambing secara konsisten;
  • Rasa cergas apabila bangun pagi
  • Perut rasa selesa dan lawas
  • Rasa lebih bertenaga dan fokus semasa belajar
  • Daya ingatan menjadi lebih kuat
  • Paras gula dalam darah terkawal
  • Susu ibu menjadi lebih kuning dan banyak
  • Anak tidur malam lebih nyenyak
  • Batuk berkahak akan hilang dan sembuh dengan lebih cepat
  • Lebih sihat dan jarang demam serta selsema
  • Cepat sembuh dari demam dan selsema
  • Badan terasa lebih ringan
  • Kulit menjadi lebih cantik dan lembap
  • Mengurangkan gejala bayi kuning (jaundice)
  • Membekalkan tenaga yang berpanjangan ketika berpuasa (tidak lapar)
levea susu kambing kasihjuju.com

Testimoni daripada mereka yang dah mencuba Levea Susu Kambing





Testimoni saya sendiri

Sedap giler rasa air ni. Memanglah dia tulis dekat situ perisa vanila. Tapi bila dah minum rasa dia macam horlicks. Nampak tak saya buat tak penuh cawan tu. Sebabnya saya suka minum pekat-pekat.

Dan untuk pngetahuan korang juga, saya memang minum susu kambing masa mengandung. Dan result dia, si Firash tak kena kuning. 

Tak mahal pun harga satu botol cuma RM49.00 Semenanjung Malaysia dan RM55.00 bagi Sabah dan Sarawak.

Untuk maklumat lanjut dan juga pertanyaan, boleh hubungi Levea Resources (JR0071916-V);
HQ: +6011 10708189 / +6019 7005786
Email: levea.hq@gmail.com
Website: www.levea.com.my
Facebook: www.facebook.com/leveaofficial

5 comments:

  1. last minum masa pregnant..lepas tu terus tak minum..tekak ni payah nak terima susu kambing..hehe

    ReplyDelete
  2. Kite pengamal susu kambing jugaq, start dari pregnant anak kedua aritu, skrg dah nak masuk anak ketiga dah, hehe..! Tp kite minum jenama lazz :)

    ReplyDelete
  3. baru dapat susu kambing pure dari kawan, tapi kena masak dulu baru minum. Lain kali boleh try susu ni.

    ReplyDelete
  4. nak cuba jugak la susu kambing levea ni

    Jom ke www.maisarahsidi.com :)

    ReplyDelete
  5. memang sedap susu ni , bertenaga je sepanjang hari , sesuai juga untuk minum pada waktu bersahu bulan Ramadhan nanti

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign