Tips Untuk Lulus Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S29

Kasih Juju
Assalamaualaikum semua

Nak tanya ni, ada tak yang dapat tawaran menjawab soalan secara atas talian jawatan Penolong Pegawai Penerangan S29? Kalau yang dah dapat tu, korang dah buat persediaan ke belum? Kalau belum saya ada satu barang nak war-warkan dekat korang nih. InsyaAllah barang ni akan tolong korang masa menjawab soalan tu nanti

Tapi barang saya nih ada syarat. Alamak! Lain macam je bunyinya. Haha.. Bukan syarat apa pun, syaratnya korang kena beli awallah. Kalau beli lambat nanti bila masanya korang nak menelaah pula. 

Image may contain: one or more people and text

Sebelum menjawab soalan-soalan tu korang kena tahu beberapa perkara. Bukan boleh semberono je pilih jawapan. Kalau korang nak semberono je silalah abaikan persediaan diri. Dah confirm tak terpilih punyakan. 

Tapi, untuk korang yang betul-betul serius nak buat persediaan, korang boleh klik dekat;

No automatic alt text available.

Untuk yang dah download, tahniah saya ucapkan. Korang memang pantas. Tak perlu teragak-agak. Masa depan anda akan cerah jika anda membuat persediaan dari sekarang.

Image may contain: 1 person, sitting and text

Yess, korang layak untuk lulus kali ini. Jangan biarkan kegagalan yang lalu terus menghantui hidup korang. Berubah sekarang. Buat persediaan awal. Biarkan je mereka yang tercicir tu. Okeh.

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.