Kedai Emas Online Yang Dipercayai

Kasih Juju
Hai semua,

Saya percaya ramai antara kita yang suka sangat shopping online. Sebab saya sendiri pun sangat suka membeli-belah dalam talian. Sampai satu tahap tu rasa macam ada yang tak kena je kalau tak shopping online ni. Hehe.. bahaya betul.

Tapi, pernah tak korang beli emas online? Hah! Saya sendiri takut nak beli emas online ni. Takut kena tipu. Takut emasnya kurang gram. Huish.. Yang paling takut sekali boleh ke kita percaya dengan peniaga yang jual emas secara online ni?

Harini, saya nak kenalkan dengan anda-anda semua pasal satu kedai emas lelong. kalau dah namanya lelong tu mestilah murahkan. Hah! Macam tak percaya je kan. Iya, percayalah. Kedai tu memang wujud. Cuba korang search dekat sini --> kedai emas murah ataupun sini --> kedai emas lelong.

Ha.. Nampak tak. Dunia dah canggih dah sekarang. Kalau korang nak tau lagi, kedai emas ni bertempat di Kuala Terengganu. Beruntungnya jadi orang Terengganu dapat beli emas murah-murah.



Eh! Kita pun tumpang untung juga tau. Sebab syarikat ni menyediakan perkhidmatan menjual emas secara atas talian. Kedai emas ni pun dah memang viral di Facebook.

Ada bermacam-macam design terkini yang kedai ni tawarkan. Korang pun boleh pilih-pilih dulu sebelum buat keputusan nak design yang macamana. Tapi kita ni orang perempuan kalau dah pilih mesti kena beli. Kalau tak nanti tidur malam tak lena. Asyik termimpi-mimpi je. Hehe







Amacam? Dah tergoda ke belum. Untuk maklumat lanjut mengenai kedai emas MAYA ni, korang boleh terjah Facebook dia dekat link bawah ni.
Facebook page: https://www.facebook.com/KedaiEmasLELONGMaya

5 fakta mengenai Kedai Emas Lelong MAYA.
  1. Emas dari KEDAI EMAS LELONG MAYA ini bukan emas pajak yang tidak ditebus atau tidak diambil oleh pemilik asal.
  2. Pemilik KEDAI EMAS LELONG MAYA menamakan nama ini dengan nama EMAS LELONG dengan harapan untuk memberi persepsi  atau tanggapan kepada orang ramai bahawa dengan perkataan LELONG itu menunjukkan harga emas itu murah.
  3. Sememangnya harga emas yang KEDAI EMAS LELONG MAYA jual adalah sangat-sangat murah berbanding harga pasaran emas semasa hari ini RM190/gr. Tetapi kedai emas lelong jual RM169.80/gm.
  4. Semua barang-barang kemas yang ada di kedai EMAS LELONG MAYA adalah emas baru. Fresh dari ladang kilang.
  5. Paling menarikdi kedai EMAS LELONG MAYA adalah kesemua design emas adalah yang paling terkini dan jarang ditemui di kedai emas yang lain.

Kalau warga Terengganu nak terjah terus kedai emas MAYA ni, boleh terus ke alamat di bawah:
No.105A, Jalan Hiliran, Chabang Tiga - LOKASI BERHADAPAN PEJABAT POS
CHABANG TIGA
Kuala Terengganu 21000
No Telefon: 012-910 9215

Website rasmi;
www.kedaiemaslelong.com
Waktu operasi kedai: 10am-6pm

Terima kasih sudi baca.
Wassalam.