Niat Puasa Bulan Ramadhan - Kasih Juju

24 Mei 2017

Niat Puasa Bulan Ramadhan

Alhamdulillah, bertemu lagi kita dengan bulan yang mulia ni. Terase sekejap je masa berlalu. 
Terasa macam baru je merasai kemeriahan hari raya. Eh, raya setiap bulan ke KJ ni? Bunyinya macam raya setiap bulan jekan. Haha

KJ nak ambil kesempatan ni untuk menyeru kawan-kawan blog supaya kejarlah pahala sebanyak yang mungkin dalam bulan puasa ni. Ibadah yang wajib tu jangan di tinggalkan tau. Berganda-ganda pahala yang akan kita dapat nanti. InsyaAllah.

Source picture : http://doaayatdanzikir.wordpress.com/2012/07/09/niat-puasa-di-bulan-ramadhan
Bersempena dengan bulan yang mulia ni KJ nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau-kalau kata-kata dan perbuatan KJ yang secara sengaja atau tak sengaja tersingging perasaan pembaca blog KJ ye. KJ pun dengan rela hatinya ampunkan kesalahan korang pada KJ. Eh! Eh! korang takde salah apa pun dengan KJ. Don't worry okey.

Wassalam.

10 ulasan: