Kasih Juju: Niat Puasa Bulan Ramadhan

May 24, 2017

Niat Puasa Bulan Ramadhan

Alhamdulillah, bertemu lagi kita dengan bulan yang mulia ni. Terase sekejap je masa berlalu. 
Terasa macam baru je merasai kemeriahan hari raya. Eh, raya setiap bulan ke KJ ni? Bunyinya macam raya setiap bulan jekan. Haha

KJ nak ambil kesempatan ni untuk menyeru kawan-kawan blog supaya kejarlah pahala sebanyak yang mungkin dalam bulan puasa ni. Ibadah yang wajib tu jangan di tinggalkan tau. Berganda-ganda pahala yang akan kita dapat nanti. InsyaAllah.

Source picture : http://doaayatdanzikir.wordpress.com/2012/07/09/niat-puasa-di-bulan-ramadhan
Bersempena dengan bulan yang mulia ni KJ nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau-kalau kata-kata dan perbuatan KJ yang secara sengaja atau tak sengaja tersingging perasaan pembaca blog KJ ye. KJ pun dengan rela hatinya ampunkan kesalahan korang pada KJ. Eh! Eh! korang takde salah apa pun dengan KJ. Don't worry okey.

Wassalam.

10 comments:

  1. Alhamdulillah.. Salam Ramadhan.. :)

    ReplyDelete
  2. selamat menjalani ibadah puasa ju...

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah bertemu lagi kita dengan ramadan yang mulia
    semoga mendapat keberkatan di bulan yang baik ini

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut bulan ramadhan al - mubarak

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign