Kasih Juju: Segmen Pencarian Bloglist Mei 2017 TAMAT

May 2, 2017

Segmen Pencarian Bloglist Mei 2017 TAMAT

Alhamdulillah.. Penyertaan yang sangat menggalakkan kali ini. Tak sangka seramai 30 orang blogger telah menyertai segmen yang saya anjurkan untuk kali pertama tahun ini.

Pada yang tak berkesempatan nak join tu InsyaAllah saya akan anjurkan lagi segmen-segmen yang macam ni. Dan jika penyertaannya ramai, saya akan sediakan sedikit saguhati untuk yang bertuah.

So kalau korang nak berblogwlking tu boleh terjah senarai blog dekat sini --> SENARAI PESERTA
Atau pun korang boleh klik je banner segmen dekat bawah ni.

Jom kita blogwalking sama-sama ye.

4 comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign