Kasih Juju: Menang Giveaway The Cartieca

June 21, 2017

Menang Giveaway The Cartieca

Alhamdulillah, masuk lagi rezeki bulan puasa ni. Hehe.. Bertuah pula di bulan Ramadhan ni. kali ni KJ menang GA dari blogger Kartika. Mungkin dapat tudung kot. Agak-agaknya sempat tak dapat sebelum raya? Hurmm.. Macam tak sempat je. Tapi tak pe. Lepas raya pun boleh melaram. Hehe..


Ada 9 orang lagi pemenang yang dah diumumkan. Kalau korang nak cek nama-nama yang bertuah tu boleh klik je dakat --> SINI

Okeh, tahniah pada semua yang berjaya. Sama-sama kita melaram dengan hadiah kita nanti ye. Pada yang tak berjaya boleh cuba lagi. Banyak GA yang tengah berlangsung sekarang. Silalah rajin-rajin blogwalking.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam

3 comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign