Latest

21 June 2017

Menang Giveaway The Cartieca

Alhamdulillah, masuk lagi rezeki bulan puasa ni. Hehe.. Bertuah pula di bulan Ramadhan ni. kali ni KJ menang GA dari blogger Kartika. Mungkin dapat tudung kot. Agak-agaknya sempat tak dapat sebelum raya? Hurmm.. Macam tak sempat je. Tapi tak pe. Lepas raya pun boleh melaram. Hehe..


Ada 9 orang lagi pemenang yang dah diumumkan. Kalau korang nak cek nama-nama yang bertuah tu boleh klik je dakat --> SINI

Okeh, tahniah pada semua yang berjaya. Sama-sama kita melaram dengan hadiah kita nanti ye. Pada yang tak berjaya boleh cuba lagi. Banyak GA yang tengah berlangsung sekarang. Silalah rajin-rajin blogwalking.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam

3 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

tahniah juju..apa la hadiah yang juju dapat tu kan

Shahida Dzulkafli said...

Alhamdulillah.. Tahniah sis..

syuha zulkifli said...

Tahniahhhhh