Kasih Juju: Alexa Ranking 06072017

July 6, 2017

Alexa Ranking 06072017

Assalamualaikum semua.

Nampaknya ranking blog KJ semakin menurun. Sedih netul tengok angka dia harini. Masa raya haritu dah cantik dah. Dah nak sampai bawah 20k. Tapi harini angkanya mencecah 30k pula.

KJ kena teruskan rajin mengupdate entri lah kalau macam ni. Lagipun blog cuti raya kan minggu lepas. Tu yang menurun sikit. Huhu..
Ini ranking alexa hari ini. 06/07/2017

Image may contain: text
Ini ranking alexa 29/06/2017. 

Hah nampak tak perbezaan dia dekat situ? Susah rupanya nak maintain rank dekat Alexa ni. Iyelah kan. Mana ada benda yang mudah dalam dunia sekarang ni.

Terima kasih sudi singgah.
Wassalam.

7 comments:

  1. tahniah sis hekhek. tercungap cungap lagi elsa nie hehe

    ReplyDelete
  2. bukan senang nak maintain kan. apapun gud luck ya

    ReplyDelete
  3. woww.. tinggi gak kalau nak bandingkan ngn kite ni haa hihihi

    ReplyDelete
  4. tahniah.. share tips plesssh hehe

    www.neezalife.com

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign