Lip Balm and Lip Scrub by ZM Beauty - Kasih Juju

10 Julai 2017

Lip Balm and Lip Scrub by ZM Beauty

Hai korang,

Harini KJ nak kenalkan korang dengan satu produk yang tengah trend sekarang ni. Of course lah produk kecantikan. Siapa yang tak nak cantikkan? Kecantikan tu sangat penting bagi kami kaum hawa ni. Penting untuk tingkatkan keyakinan diri.

SUGAR LIPSCRUB

Kelebihan Sugar Lipscrub

  • 100% organik
  • 100% natural
  • 100% bahan semulajadi. Tiada ekstrak
  • 100% homemade. Bukan repacking
  • Selamat
  • Berkesan merawat masalah bibir
  • Membuang sel kulit mati di bibir korang
  • Wangi
  • Murah. Harga mampu milik
Cara penggunaan


  1. Basahkan sedikit bibir
  2. Ambil sedikit lipscrub
  3. Sapukan dipermukaan bibir
  4. Gosok secara membulat
  5. Biarkan seketika
  6. Lap dengan tisu atau tuala lembab
Siapa yang perlu guna lipscrub?


  1. Mereka yang mempunyai masalah bibir kering sampai pecah-pecah
  2. Bibir rosak
  3. Bibir hitam
  4. Perokok
  5. Mereka yang suka pakai lipscrub
  6. Mereka yang sayangkan bibir
  7. Mereka yang jaga penampilan diri
Bahan-bahan

  • Gula
  • Madu asli
  • Minyak zaitun
  • Perisa strawberry
  • Peppermint

LIPBALM ORGANIK


Kelebihan dan manfaat lipbalm
  • Melembabkan bibir
  • Pengganti lipstik
  • 100% organik
  • Selamat digunakan
Bahan-bahan
  • Bees wax
  • Minyak zaitun
  • Perisa strawberry
  • Pewarna makanan
KJ dah guna dah lipscrub dengan lipbalm ni. Bau dia memang menggoda betul. Rasa macam nak makan je lipscrub tu. Rasa strawberry kan. Lagipun produk organik ni kalau termakan pun takda masalah. Hehe. Tengoklah gambar KJ lepas pakai lipbalm ni. Makin ayu kan. Haha..
Gambar kiri Sebelum.
Gambar kanan selepas menggunakan lipbalm by ZM Beauty
Kalau korang nak dapatkan produk ni, korang boleh whatsapp atau pm Facebook ZM Beauty di:

+6011-32484182 Zuraini

Official website : www.zuraini.com

2 ulasan:

  1. bab rawat bibir merekah tu syiookla.. kadang2 pakai lipstick x beringat sampai rosak bibir luka2..

    BalasPadam