Kasih Juju: Ubat semulajadi di rumah - Jus Pembakar Lemak

August 11, 2017

Ubat semulajadi di rumah - Jus Pembakar Lemak

Jus Pembakar Lemak
Bagi anda yang ingin membuang lemak dalam tubuh, cuba amalkan meminum jus ini pada setiap pagi.

Caranya mudah, hanya kisar sebiji epal, setengah biji timun dan setangkai saderi. Ia juga boleh mengurangkan sakit kepala.

4 comments:

  1. kalau dok bercampur tu yang risau tak boleh telan..nak sihat kenalah buat kan...hadoiii

    ReplyDelete
  2. hmm.. kalau epal je, boleh lah.. kalau dah campur dengan lain, takut tak boleh.. huhuhuh...

    ReplyDelete
  3. saderi tu manis tapi timun tu takut dapat yang pahit menangis jugak nak minum :P

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Kasih Juju Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign