Ubat semulajadi di rumah - Jus Pembakar Lemak - Kasih Juju

11 Ogos 2017

Ubat semulajadi di rumah - Jus Pembakar Lemak

Jus Pembakar Lemak
Bagi anda yang ingin membuang lemak dalam tubuh, cuba amalkan meminum jus ini pada setiap pagi.

Caranya mudah, hanya kisar sebiji epal, setengah biji timun dan setangkai saderi. Ia juga boleh mengurangkan sakit kepala.

4 ulasan:

  1. kalau dok bercampur tu yang risau tak boleh telan..nak sihat kenalah buat kan...hadoiii

    BalasPadam
  2. hmm.. kalau epal je, boleh lah.. kalau dah campur dengan lain, takut tak boleh.. huhuhuh...

    BalasPadam
  3. saderi tu manis tapi timun tu takut dapat yang pahit menangis jugak nak minum :P

    BalasPadam