LANAFIRA I Butik Pakaian Muslimah Online

Kasih Juju
Siapa dekat sini yang ada masalah nak pilih baju kerja? Bila buka je almari baju tu boleh hilang mood. Macam bosan pula asyik ulang-ulang pakai baju yang sama. KJ ni setiap minggu mesti ada masalah nak pilih baju kerja. Kadang-kadang perasaan nak beli baju tu ada, tapi malas pula nak bersesak dengan orang dekat shopping mall tu. Nak mencari parking kereta lagi. Huih.. Fed up rasanya.

LANAFIRA
LANAFIRA
Siapa yang ada masalah macam KJ ni meh sini KJ nak selesaikan masalah korang. KJ pun dah rasa seronok dah ni nak bercerita pasa butik online ni. Tak payah dah pening-penong cari parking. Tekan-tekan scroll-scroll je depan handphone.

Butik Lanafira merupakan sebuah butik baju muslimah yang mengetengahkan gaya yang moden dan versetail. Butik ini hanya memilih fabrik yang berkualiti dan mampu memenuhi kepuasan membeli-belah anda walaupun hanya dalam talian.

Muslimah online boutique

Butik ini berpangkalan di Malaysia dan mampu memenuhi keperluan wanita Islam di seluruh rantau ini, Lanafira adalah butik dalam talian yang dikendalikan secara bebas yang menumpukan pada kualiti dan nilai. Matlamat kami adalah untuk menyampaikan tiga perkhidmatan yang terbaik iaitu - high quality, quick turnaround and low prices dan pihak LANAFIRA juga telah menjadikan misi ini untuk menyediakan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan dan sokongan setiap kali anda melawat laman web.

Butik ini memahami kehendak dan keperluan wanita muslimah sekarang yang sentiasa inginkan sesuatu yang baru dalam berfesyen, tetapi susah untuk memenuhi kehendak tersebut kerana pengeluaran terhadap produk ini terlalu sedikit dipasaran.

Mengambil kesempatan diatas kekurangan pengeluaran ini, butik LANAFIRA telah menghasilkan pelbagai rekaan yang eksklusif iaitu dari Mellisa Long Dress dalam pelbagai warna kepada Alana Kebaya, Pucci Long Dress, Sofea Modern Peplum dan pelbagai lagi.




Ni kalau KJ grab semua ni confirm sakit mata kawan-kawan office KJ. Sebab cantik sangatkan. Kalau macam ni hari-hari eksaited nak pergi kerja. Barulah semangat sikit nak buat kerja.

Hah, jangan salah faham pula. Sekarang pun semangat juga buat kerja. Cuma biasa-biasa jelah. Hehe.. Alasan je tuh.

Selain itu, melalui blog juga Butik LANAFIRA juga telah berkongsi tips yang wajib diketahui sebelum membeli-belah melalui butik muslimah online:
  1. Tips 1: Perkara Yang Perlu Dielakkan
  2. Tips 2: Teknik Memilih Saiz Pakaian
  3. Tips 3: Mengetahui Jenis Fabrik
  4. Tips 4: Butiran-Butiran Tambahan
  5. Tips 5: Pastikan Butik Muslimah Online Tersebut Mempunyai Reputasi Yang Baik
Kalau korang nak tahu apa yang mereka kongsikan, boleh terus klik --> https://www.lanafira.com/tips-yang-wajib-diketahui-sebelum-membeli-belah-melalui-butik-muslimah-online/

Kalau korang nak tau maklumat lebih lanjut mengenai butik ni, boleh terjah media social diorang macam yang KJ dah attach dekat bawah ni. 
Website : www.lanafira.com