#MYCYBERSALE Kembali Lagi I Dapatkan Pelbagai Tawaran Menarik dengan TheShapee

Kasih Juju
Hai korang,

Tahu tak ada sesuatu yang besar dan ramai sangat yang ternanti-nantikan kedatangannya pada 9 – 13 Oktober 2017 ni? Ye betul. Kalau korang peminat tegar dengan belian dalam talian, ada sesuatu yang menarik akan berlaku pada tarikh tersebut.

Mesti ramai yang dah boleh teka kan? Yes.. Korang memang peminat tegar belian dalam talian. Meh sini sep sikit! Kita geng. Memang setiap tahun KJ akan tertunggu-tunggu #MYCYBERSALE. Waktu ini sahaja korang akan dapat membeli-belah dengan potongan harga yang tak masuk akal.

Kalau korang nak tahu lagi, tahun ini merupakan tahun ke empat Malaysia menganjurkan aktiviti jualan dalam talian yang akan berlangsung selama lima hari. #MYCYBERSALE yang dianjurkan oleh MDEC ini bertindak sebagai pemangkin untuk membangunkan industri e-Commerce di Malaysia. Ianya juga bertujuan untuk membantu melonjakkan jualan secara atas talian.

Untuk memudahkan korang memilih laman web mana yang terlibat dengan #MYCYBERSALE ni, KJ akan bagi contoh dulu ye.

Shapee

Memperkenalkan sebuah laman web yang menjual pelbagai keperluan pakaian untuk ibu mengandung, menyusukan dan produk penjagaan bentuk tubuh badan. Memahami keperluan setiap wanita selepas bersalin yang mahukan bentuk tubuh kembali seperti anak dara, Shapee mengambil kesempatan ini bagi memenuhi kehendak ibu-ibu moden alaf ini.

Shapee merupakan salah satu penjual shapewear yang terkemuka di Malaysia. Ianya juga telah mendapat kepercayaan daripada 500,000 orang rakyat Malaysia. Lebih 1 juta pakaian shapewear telah terjual sejak ditubuhkan pada tahun 2012 dan 100% testimoni pelanggan yang telah berjaya mendapatkan kembali bentuk tubuh badan yang diidamkan.
Antara produk yang dikeluarkan ialah:
shapee long arm shaper
Long Arm Shaper

shapee posture brasieree
Posture Brasieree

shapee 2-way body shaper
2-Way Body Shaper

Nursing Bra

 shapee full bodysuit shaper
Full Body Suit Shaper

shapee seamless tankee
Seamless Tankee
KJ sebenarnya memang dah lama sangat nak mencari baju yang boleh tutup lemak-lemak dekat badan ni. Susah sangat nak singkirkan, jadi kita ambil plan B. Kita tutup pula lemak-lemak manja ni. Hehe.

Dan KJ jumpa pula Seamless Tankee keluaran Shapee ni. Sebelum kita cuba jom kita baca dulu kebaikan yang boleh kita dapat bila pakai produk ni.

Product Benefits:
1. Maintain body natural balance
2. Body shaping & slimming
3. Stimulate immune system
4. Posture correction
5. Increase metabolisme
6. Anti-water retention
7. Improve blood circulation
8. Anti-cellulite
9. Anti-spider veins

Japan weaving technology constantly micro massages your body and generates heat to increase your blood circulation to trim your body effortlessly.
Germaniu, titanium and silver stimulate body immune system and maintain body natural balance. It provides an ultimate solution to balance your lifestyle.

Material:
Nylon & Spandex
Germanium, Titanium and Silver

Wow, tak sabarnya KJ nak tutup dan lemak-lemak berlebihan dekat perut ni. Banyak sangat kebaikan yang boleh kita dapati dengan produk ni.

Bersempena dengan #MYCYBERSALE 2017 tahun ini, Shapee menawarkan khidmat pengeposan secara percuma. Bukan itu sahaja, nantikan tawaran berganda yang akan Shapee umum tak lama lagi. So korang kena follow Shapee rapat-rapat.

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi Shapee di:
·         Website: https://www.sushivd.com/shapee
·         Instagram: @shapeemy

Dan kalau korang nak dapatkan senarai laman web yang terlibat dengan #MYCYBERSALE 2017 ni korang boleh layari :