21 November 2017

Botanic Health Citrus dan Lynnity Relief Essential Oil Produk Kesihatan Keluaran Lynnity



Botanic Health Citrus dan Lynnity Relief Essential Oil Produk Kesihatan Keluaran Lynnity l Siapa dekat sini ada masalah bertambah berat badan dan lutut tu mulalah rasa macam tak boleh nak menampung berat korang? Sebenarnya masalah ni KJ sendiri yang alami. 

Sakit dia terasa sangat bila nak solat. Mula-mula terfikir mungkin sebab KJ kurang kalsium, tapi dah minum susu pun masih sama juga. Nak menangis rasanya bila susah sangat nak berdiri semula lepas sujud.

Dan disaat lutut ni masih lagi sakit, sampai pula produk yang sangat-sangat KJ perlukan. Produk keluaran dari Lynn Exclusive iaitu Botanic Health Citrus. Sebelum kita cuba, jom kita tengok dulu apa kebaikan yang akan kita dapat dari produk ni.


Manfaat Botanic Health Citrus.
  • Meningkatkan kesihatan tulang dan sendi
  • Membaikpulih & mengekalkan kesihatan tulang & rawan
  • Mengurangkan kesakitan & keradangan.
  • Meningkatkan dan mengekalkan pergerakan fizikal
  • Mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, meningkatkan kesihatan kardiovaskular
Kandungan
Delima, manggis, alga, Orthosiphon  (misai kuching), Lithothamnion Rumpai Laut, hitam halia, asid askorbik, bran oat, benih Chia, l-arginine, taurina.

Testimoni dari KasihJuju
Dan testimoni daripada KJ sendiri, minuman ni betul-betul dapat mengurangkan sakit lutut KJ. Rasa seronok sangat bila KJ dah boleh solat macam biasa. Tak macam orang tua dah. Nak bangun lepas sujud tu pun lancar je.


Syukur sangat-sangat. Dan harini KJ nak seru korang yang ada masalah sakit lutut, cubalah minuman ini. Mana yang ada ibu atau bapa yang sakit lutut pum boleh cuba sekali.


Bau minuman ni macam bau tepung gandum. Rasa dia pulak errr kurang sedap sikitlah. Tapi dah nama pun minuman kesihatan, mana ada yang sedap. Jadi kalau nak sihat kenalah minum juga. Semoga hilang kesakitan yang KJ tanggung sekarang. InshaAllah..

Dah alang-alang kita bercerita pasal produk dari Lynnity ni, apa kata KJ kenalkan dekat korang satu lagi produk yang paling KJ suka. Produk tu ialah Lynnity Relief Essential Oil.

Minyak ni fungsi dia sama macam minyak angin, tapi yang menarik hati KJ adalah packaging dan bau dia. Kalau nak tau cemana rupa bentuk dia boleh tengok gambar dekat bawah ni.


Dan bau dia pulak pergh, kemain sedap lagi dekat hidung KJ ni ha. Rasa nak pakai je setiap masa. Kebetulan KJ memang tak sihat haritu, memang minyak ni jadi teman setialah. Comel sangat kan ada bunga dua kuntum dekat dalam tu. Minyak ni wajib ada dalam handbag tau. Saiz dia yang comel boleh di bawa kemana sahaja.

Kegunaan untuk lelaki:
  • Apply on hand, arm, feet & knees before and after exercise.
  • Rub on Shoulder & lower back muscles after a day of heavy lifting at work or during a move.
  • Rub over your heart, temples, or wrists to elevate energized mood and promote vitality.
  • After a long, stressful day, rub on temples before driving to help relieve of stress.
Kegunaan untuk wanita:

  • During your menstrual cycle, apply to abdomen to experience a soothing and calming massage.
  • During moments of heat, apply to the skin for a cooling, soothing effect.
  • Diffuse for a calming aroma that helps soothe heightened emotions.
So kalau korang nak dapatkan produk ni boleh ke:

Facebook : Lynnity
Website :  Lynnity

Instagram LynnityHealth



Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.