Tukar Baju Blog Dengan sishawadotcom

Kasih Juju
Hai korang, perasan tak apa yang berubah dekat blog Juju harini? Kalau korang rajin blogwalking ke blog Juju ni mesti perasan apa yang berubah kan. Ye betul, Juju buat major makeover dekat blog kesayangan Juju ni. 

Sebelum ni asyik tengok je Sis Hawa ni dok makeover blog orang lain. Memang dah jatuh hati dengan sentuhan dia. Juju pun apa lagi, menyelit jugalah. Alhamdulillah, masa tu Sis Hawa ni masih lagi terima tempahan. Adalah rezeki Juju untuk makeover blog tahun ni.

Kalau korang nak tahu lagi, last Juju makeover blog pada tahun 2016 dengan sentuhan daripada Sis Maisarah Sidi. Sentuhan dia pun power juga tau. 2 tahun lamanya Juju setia. Tapi dah jadi fitrah manusia kan. Suka bertukar-tukar mood dan suasana.

Kalau korang nak tengok hasil-hasil blog yang dapat sentuhan dari Sis Hawa ni, korang boleh ke http://www.sishawadesign.com/
Dekat situ korang boleh tengok portfolio yang dah Sis Hawa buat. Ada juga pakej-pakej edit blog yang boleh korang pilih. Ikut pada bajet masing-masing.

Lepas korang tengok blog Juju yang jelita ni korang tak teringin ke nak tukar baju blog juga? Hehe.. Saja meracun. Okkaylah korang. Sampai berjumpa lagi :)