Syampu dan Losyen Good Virtues Co.

Kasih Juju

Good Virtues Co. - Syampu
Tak tau nak pilih syampu yang bagus dan sesuai untuk kulit kepala korang? Cuba guna Anti Dandruff Shampoo with Nourishing Hair Fall Protection ni. Dia ada formula perlindungan yang mampu mencegah dan mengawal kelemumur. 

Ekstrak akar Maca dan vitmin B5 juga bertindak untuk menguatkan akar rambut sekaligus mengurangkan rambut gugur.

Juju suka sangat dengan bau dari syampu ni. Lembut dan tenang je rasanya. Untuk syampu ni, dia ada 3 pilihan. Clarifying Shampoo, Healthy Hair & Scalp Shampoo dan juga syampu yang Juju pilih ni. So, korang boleh pilih mana satu yang sesuai dengan kepala korang.



Good Virtues Co. - Losyen
Dan kalau korang ada masalah kulit kering pulak, cuba guna Good Virtues Co. Intensive Care Hand & Body Lotion For Dry Skin ni. Ia mengandungi minyak black seed organik yang bertindak sebagai ejen meremajakan kulit. Manakala Cocoa Butter, Shea Butter dan Pentavitin bertindak secara intensif dan mengekalkan kelembapan kulit. 

Juju suka sangat pakai losyen. Lagi-lagi yang berbau wangi. Memang asyik nak pakai je. Untuk losyen jenama Good Virtues Co ni, dia ada dua pilihan. Satu untuk lightening dan satu lagi untuk anti-aging. Dan dah tentulah Juju pilih anti-aging. Ehemmm...

Korang boleh dapatkan produk ni dekat pasaraya ataupun drugstore berdekatan korang. Harga pun pada Juju sangat berpatutan. Senang kata harga dia murahlah. Mampu milik. Hehe.