23 July 2018

Wangikan Kulit Kepala Anak Anda Dengan Carrie Junior Kids Shampoo Odour Buster

Hai korang,

Siapa dekat sini ada masalah yang kepala anak dia kalau lepas bermain tu ada bau kuat yang tak menyenangkan? Kalau tak berpeluh okay je bau dia. Tapi kalau lepas bermain bau dia makin menjadi-jadi, ditambah pula dengan kulit kepala yang berpeluh dan berminyak. Ewwww, macam nak sental je kepala dia masa tu juga. .

Faham sajalah anak-anak ni kalau disuruh mandi bukan main susah lagi. Bila dah mandi dia mandi lebih kurang je. Takdanya nak sental betul-betul. Makin panas hati mak ni anak oi. 

Penting untuk kita tahu yang syampu untuk orang dewasa sangat tidak digalakkan untuk kanak-kanak. Penggunaan syampu dewasa kepada kanak-kanak akan menyebabkan masalah kulit kepala dan rambut terutama bagi kanak-kanak berusia 6-12 tahun. Ini kerana kulit kepala kanak-kanak yang halus dan amat sensitif. Maka cara yang terbaik adalah menggunakan syampu yang dirumus khas agar rambut dan kulit kepala yang sihat dapat dikekalkan.

Pernahkah anda mengalami bau yang kuat dari kulit kepala dan rambut yang berpeluh selepas anak anda bermain di luar atau pulang dari sekolah? Baunya menjadi lebih teruk apabila kulit kepala anak anda berminyak dan berpeluh. Satu-satunya cara untuk menghilangkan bau yang tidak menyenangkan ini adalah dengan memastikan anak anda mencuci rambutnya selepas waktu sekolah, atau bermain di luar. Mengekalkan kebersihan rambut akan dapat mengurangkan risiko jangkitan kulit kepala selain memastikan mereka berbau segar. 

Ha kalau korang nak tau, jenama sabun kanak-kanak terkenal yang satu ni dah mengelurkan produk yang akan menyelesaikan masalah kita ni. Siapa lagi kalau bukan Carrie Junior Kids Shampoo Odour Buster . Alhamdulillah, Carrie Junior sangat memahami masalah kaum ibu macam Juju ni.


Memahami keperluan kanak-kanak terhadap produk yang lembut dan selesa pada kulit, CARRIE JUNIOR memperkenalkan CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER, syampu yang selamat digunakan setiap hari dan memberikan haruman pada rambut sepanjang hari. Ia merupakan syampu baharu yang dirumus khas bagi menghilangkan bau yang tidak menyenangkan secara berkesan, tanpa mendatangkan kesan buruk pada rambut dan kulit kepala. Dengan aroma buah-buahan yang berkekalan selama 24 jam, si manja pasti kekal segar dan berbau wangi walaupun setelah seharian bermain dan berseronok di luar kediaman. Diperkaya dengan minyak zaitun, produk ini dapat menyuburkan dan melembutkan rambut agar mudah diurus dan disikat.

CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER hadir dalam aroma Perky Peach Fruity Burst yang menyenangkan serta mempunyai pH seimbang, lembut dan tidak menghakis untuk kegunaan seharian. CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER boleh didapati dalam dua saiz, iaitu pek 280g yang dijual pada harga RM10.10* di Semenanjung Malaysia dan RM 10.60* di Sabah & Sarawak. Manakala CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER bersaiz 700g dijual pada harga RM20.70* di Semenanjung Malaysia dan RM 21.70* di Sabah & Sarawak. Produk CARRIE JUNIOR boleh didapati di kedai runcit, pasaraya, pasaraya besar dan farmasi utama seluruh negara.

Ha tengoklah si Firash tu. Dia suka sangat dengan bau syampu Carrie Junior ni tau. Juju pun suka. Rasa nak makan je. Haha. Setiap kali mandi mesti dia tanya boleh guna syampu ni tak? Kalau untuk kebersihan apa salahnya. Firash suka, mama lagi suka. Kini, ibu bapa boleh memeluk anak-anak selepas bermain walaupun berpeluh namun masih kekal segar dan berbau aroma buah buahan sepanjang hari!

*Harga tertakluk kepada perubahan berdasarkan cukai yang akan diumumkan oleh Kerajaan

Tentang CARRIE JUNIOR 
CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan. Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.

Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito–E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyuburkan, melembapkan dan melindungi rambut dan kulit lembut si manja. Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berbau segar dan bersih sepanjang hari.  Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian.

Diiktiraf HALAL, rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil. Ia juga hadir bersama bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak.




Previous Post
Next Post

post written by:

5 comments:

  1. Syampu carrie junior ni orang dewasa macam saya pun suka baunya..manis2 rasa nak makan syampu ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. wah.. kena try ni carrie junior yg baru.. anak2 dilah memang suka guna shower foam ni sbb wangi sangat.. mcm bau gula2 kan..

    ReplyDelete
  3. Jangan kata baby, Aunty Lin pun suka pakai hahahaha, tp pakai shower dia, sebab anak sis yang Yana guna, curi-curi sikit hahahaha

    ReplyDelete
  4. Produk baru eh yang ni.belum cuba lagi sebab bebudak memang pakai carrie jr.

    ReplyDelete
  5. Kakak fiyah pun sama,dah ler jenis rambut lebat,kalau dah berpeluh,bukan badan je bau,rambut pun berbau..nasib baik ada shampoo adour buster ni..sedap lah sikit umi dia nak cium

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.