4 September 2018

Selesaikan Masalah Pencernaan dengan Imaan Fruitea Daily Detox

Assalamualaikum semua,

Harini Juju nak share pengalaman Juju setelah 7 hari Juju amalkan Fruitea Daily Detox. Kalau korang nak tau, Juju memang ada masalah pencernaan dan berat badan berlebihan. Aduh, malu pulak nak cerita pasal berat badan ni.

Tapi korang sendiri pun faham kan. Bila berat badan berlebihan ni segala-galanya berat. Dia ringan masa nak makan je. Hahaha.. Astaghfirullah. Sila jangan ikut amalan seharian Juju ni. Sebenarnya Juju agak tertekan juga dengan kerja yang banyak dipejabat. Juju ni kalau stress je memang Juju makan. Tapi lepas makan pun stress juga sebab masalah berat badan. Hadoi. Bila nak selesai masalahnya entahlah.

Baru-baru ni Juju telah diberi peluang untuk mencuba sendiri teh detox. Hah! Mesti dalam kepala korang fikir teh detox ni mesti tak sedap. Tapi korang silap sama sekali. Teh ni sedap giler hoi. Wangi je bau dia. Ha nak tau sebab apa wangi? Meh baca.


IMAAN FRUITEA DAILY DETOX adalah 100% gabungan daun teh serta buah-buahan terpilih iaitu Mulbery, Passion Fruit, Soursup dan Candle Bush. Ianya menjadi pilihan ramai wanita kerana bau wangi, rasa sedap dan sangat membantu mengekalkan berat badan.

Okeh, dah tau sebab apa dia wangikan. Sebab banyak buah yang wangi-wangi dekat dalam kandungan dia. Sudahlah wangi, sedap pula tu. Sedap macam mana? Korang kenalah rasa sendiri. 

Cara Penggunaan
Rendam uncang dalam cawan / mug berisi air panas.
  • Tujuan pencernaan – sehari 1 uncang
  • Tujuan kurangkan berat badan – sehari 2 uncang
  • Tujuan kekalkan berat badan – 3 kali seminggu
Boleh diminum oleh individu berumur 7 tahun ke atas, sesuai juga buat wanita menyusu. Tidak digalakkan untuk wanita mengandung.

Dekat sini dah jelas dah dia nyatakan. Kalau nak minum untuk turunkan berat badan, korang kena bancuh 2 uncang terus. Mesti korang nak bancuh 2 uncang kan kan kan.. Haha. Kita geng. Tipulah kalau nak tak nak kuruskan. Orang sekarang ni badan dah keding pun dia kata dia gemuk. Gemuk celah mana tah.


Khasiat
Pengambilan teh buah bersama diet pemakanan yang seimbang dan aktiviti yang menyihatkan bakal membantu wanita mencapai impian berikut :-
  • Mengempiskan perut yang buncit
  • Menyelesaikan masalah obesiti
  • Lawas dan badan rasa ringan
  • Menyelesaikan masalah sembelit
  • Membuang angin dalam badan
Produk ini telah disahkan selamat oleh Melaka Biotechnology Corporation

Banyak sebenarnya khasiat minum teh detox ni. Maklumlah, pemakanan kita sekarang ni macam-macam. Lebih-lebih lagi yang segera-segera ni. Memang sentiasa menyelerakan. Entah bila tak menyelerakan entah makanan tak berkhasiat ni.


Jadi untuk cover semula makanan yang kurang berkhasiat ni kita kenalah detox. Barulah keluar semua toksin-toksin yang tak berguna dalam badan kita ni. Bila dah keluar semua toksin, barulah sihat. InsyaAllah.

Kandungan
Mulbery, passion Fruit, Soursop, Candle Bush, Tea Leaf

Maklumat lanjut;
Alamat:
No 3A-08 , D' Pandan Avenue 3, 
Taman Pandan Mesra, 
68000 Ampang

Telefon:
019 286 2828

Email:
inquiry@imaanworld.com

Website:

Facebook:

Instagram:






Previous Post
Next Post

post written by:

4 comments:

  1. Wahhh. . Sedap eh rasanya. Ok jugak tu, dah la dpt minum sedap dapat plak berat badan ideal kan

    ReplyDelete
  2. kalau rasanya sedap boleh la cuba tahun depan.dah la sedap..perut buncit pun hilang ek.

    ReplyDelete
  3. wah patut makin comel ni rahsianya

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.