22 October 2018

Ginvera World Spa Lavender Shower Scrub

Hai semua,



Siapa suka mandi guna skrub? Skrub tu maksudnya biji-biji halus macam pasir yang ada dalam sabun mandi. Juju suka sangat guna sabun yang ada skrub ni sebab senang nak sental semua daki-daki yang ada dekat badan. Tapi skrub ni korang tak boleh nak guna selalu sebab dia akan menipiskan kulit. Jadi kalau guna seminggu dua kali tu dah okey sangat dah.


Baru-baru ni Juju ada jumpa satu shower scrub yang korang boleh guna hari-hari. Yup, yang boleh guna hari-hari. Shower scrub jenama GINVERA. Macam dah lama betul tak dengar pasal jenama GINVERA ni kan. Dulu masa kecik-kecik memang popular sangat jenama GINVERA ni. Cuma sekarang je macam suam-suam sikit.

Bila Juju jumpa je shower skrub ni dekat kedai, Juju terus rasa nak cuba. Kebetulan memang shower scrub dah habis dekat rumah.


Korangv tau tak shower skrub ni ada manik-manik mikro yang selamat untuk korang gunakan setiap hari. Jadi memang takda masalah kulit kering ye. Malah kulit akan lebih lembut dan lembab.

Bau dia pun wangi sangat. Tenang sungguh lepas guna sabun ni. Rasa nak mandi lama-lama. Hehe. Korang boleh dapatkan shower scrub ni di kedai-kedai berhampiran atau pun di drugstore.

Terima kasih sudi baca. :)



Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of kasihjuju.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.