22 Oktober 2018

Ginvera World Spa Lavender Shower Scrub

Hai semua,



Siapa suka mandi guna skrub? Skrub tu maksudnya biji-biji halus macam pasir yang ada dalam sabun mandi. Juju suka sangat guna sabun yang ada skrub ni sebab senang nak sental semua daki-daki yang ada dekat badan. Tapi skrub ni korang tak boleh nak guna selalu sebab dia akan menipiskan kulit. Jadi kalau guna seminggu dua kali tu dah okey sangat dah.


Baru-baru ni Juju ada jumpa satu shower scrub yang korang boleh guna hari-hari. Yup, yang boleh guna hari-hari. Shower scrub jenama GINVERA. Macam dah lama betul tak dengar pasal jenama GINVERA ni kan. Dulu masa kecik-kecik memang popular sangat jenama GINVERA ni. Cuma sekarang je macam suam-suam sikit.

Bila Juju jumpa je shower skrub ni dekat kedai, Juju terus rasa nak cuba. Kebetulan memang shower scrub dah habis dekat rumah.


Korangv tau tak shower skrub ni ada manik-manik mikro yang selamat untuk korang gunakan setiap hari. Jadi memang takda masalah kulit kering ye. Malah kulit akan lebih lembut dan lembab.

Bau dia pun wangi sangat. Tenang sungguh lepas guna sabun ni. Rasa nak mandi lama-lama. Hehe. Korang boleh dapatkan shower scrub ni di kedai-kedai berhampiran atau pun di drugstore.

Terima kasih sudi baca. :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan