Quad Serum keluaran Ardini Essential

Kasih Juju

Apa itu Quad Serum?
Quad serum ini merupakan kombinasi 4 formula yang dirumus secara ekslusif untuk membantu pembaikan kulit supaya lebih cerah, terhidrat, memperbaiki dan memperbetulkan semula sel kulit muka. Disebabkan formula 4 campuran pekat ini maka terhasilnya Quad Serum.

Ia membantu mempercepat pembaharuan selular sambil mencerahkan kulit dan menjadikannya lebih sihat, bercahaya dan licin. Serat Quad kami telah dibangunkan secara saintifik dan direka bentuk dengan teliti untuk meningkatkan kesihatan dan penampilan kulit unik anda.

4 fungsi penting Quad Serum:
Cerah
Campuran khas bahan antioksidan dan bahan pemutih semulajadi lembut yang melindungi kulit daripada kesan sel kulit mati, memperbetulkan tona kulit tidak sekata, menghilangkan bintik-bintik gelap dan memberikan kulit yang cerah dan bersinar.

Menjana semula (Regenerate)
Merangsang kulit untuk menggalakkan pengeluaran kolagen dan mempercepatkan proses pembaharuan kulit supaya tekstur dan keanjalan kulit lebih baik.

Hidrat
Memastikan kulit anda terhidrat dan lembut dari dalam ke luar dan pada masa yang sama membantu untuk menghidrat yang akan menjadikan kulit anda lembut, licin dan melembapkan sehingga 72 jam.

Correct Pore
Ia menegangkan kulit anda dan mengetatkan liang-liang muka dan pada masa yang sama mengimbangi pengeluaran sebum dan minyak dalam kulit supaya kulit anda kelihatan lebih halus dan licin.

Kandungan utama Quad Serum

Vitamin C
Pearlets gold yang mengandungi vitamin C berfungsi sebagai antioksida kulit dan menolong merangsang penghasilan kolagen.

Whitegen
Mengunakan WhiteGen/Kojic acid derivative stabil untuk membantu memutihkan kulit .Ianya selamat dan berkesan untuk memutihkan kulit. Sesuai untuk mengurangkan hyperpigmentation pada kulit

Habatussauda
Habatussauda mempunyai anti oksida yang tinggi bagi merawat dan meningkat imunisasi kulit wajah. Ia juga berfungsi sebagai antioxidant pada kulit dan agen pelembap serta menolong mengekalkan elastisiti kulit.

Olive Oil
Mempunyai 3 jenis anti-oksida iaitu vitamin E, Polifenol, Phytosterol untuk melindungi kulit dari kesan radikal bebas apabila terdedeah dengan cahaya matahari yang menyebabkan penuaan sebelum waktunya. Ia menguatkan sel kulit dan melembutkan serta mencantikkan kulit.


Kalau korang nak tau, serum ini datang dalam bentuk gel cecair yang tidak bewarna berasaskan air bersesuaian dengan Iklim Malaysia supaya tiada kesan berminyak atau melekit dimana ia cepat meresap ke dalam kulit selepas penggunaan.

Ianya juga merupakan Serum wajah yang ada manfaat Farmaseutical ( Mencantikkan & Merawat). Dengan menggunakan teknologi terkini untuk membawa bahan aktif premium menembusi lapisan kulit terus kedalam sel-sel akar kulit dengan cepat dan berkesan. Antioksidan, Antibakteria & Anti-inflammatori

Fungsi extra
  • Merawat wajah dari dalam kulit dengan lebih berkesan berbanding pelembab yang hanya dipermukaan kulit sahaja.
  • Mengecilkan pori wajah.
  • Mengurangkan pertumbuhan jerawat dan kemerahan kulit apabila kulit terdedah pada kekotoran dan debu.
  • Menyamaratakan tona warna kulit.
  • Mengekalkan keremajaan kulit untuk jangka masa panjang.
  • Melembapkan kulit kering.
  • Menarik kelembapan kedalam kulit agar sentiasa segar dan lembap.
  • Mengurangkan minyak berlebihan.

Apa yang menarik perhatian Juju adalah serum ini sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah kulit sensitif. Ianya juga telah melalui proses SIRIM dan telah didaftarkan dengan NOT180901625K

Review Juju:

Jujur Juju katakan yang Juju dah jatuh cinta dengan serum ni. Maklumlah, susah nak cari serum yang sesuai dengan kulit muka Juju ni. Lagi susah nak cari buatan Malaysia yang dah  melalui pelbagai prosedur bagi memastikan ianya selamat digunakan. Lagi-lagi nak dapatkan NOT tu bukan perkara yang mudah.

Lagi satu Juju suka bau dia wangi. Cepat je meyerap dekat muka. Tak melekit. Gunakan sebelum make up boleh jadikan muka glowing lepas make up. Ops, terlajak cantiklah Juju lepas ni. Hehehehe..

So korang boleh gunakan produk ni tanpa was-was okeh.

CARA PAKAI QUAD SERUM ARDINI ESSENTIALS
1. Pastikan cuci muka sebersihnya dengan cleanser dalam urutan memutar selama 30 saat, kemudian cuci dan lap kering dengan kain yang bersih.

2. Kemudian picit 1 atau 2 pam Quad Serum Ardini Essentials dan ratakan ke seluruh muka dari arah bawah ke atas dan tap secara pelahan di seluruh bahagian muka.

3. Gunakan secara konsisten pagi dan malam sebelum tidur. Untuk siang pastikan guna sunblock.

☘ Serum pakai 2x sehari pagi dan malam sebelum tidur.
☘ Simpan serum dalam suhu bilik.
☘ Elakkan serum terdedah bawah cahaya matahari yg boleh menghilangkan khasiat serum

TO BE LAUNCH SOON!
**After a year of R&D by SIRIM Malaysia skincare expert
**Tested on real Malaysian Women Skin
**95% highest effective result.
**1st in the World with QUAD technology

More info click here : http://quadserum.wasap.my
Website : Ardini Essentials
Instagram : Ardini Essentials